recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 32 C 3000 P
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 32 C 3000 P

Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
LeMerse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 10:52

Vil bare høre, om der er nogle, der har fået deres tv hjem, om det har det kendte Toshiba-brummeproblem??

Oprindeligt skrevet af nohrling nohrling skrev:

Oprindeligt skrevet af Grimstrup Grimstrup skrev:

Er der nogen der har fundet en eller flere anmeldelser af de nye Toshiba fjernsyn? Jeg har nemlig ledt og ledt og kan ingen finde, men de må da snart komme...?:)

Prøv www.flatpanels.dk

Der er der tråde vedrørende de nye toshiba og nogle anmeldelser

Til top
Hygom Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2006
Sted: Denmark
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af LeMerse LeMerse skrev:

Vil bare høre, om der er nogle, der har fået deres tv hjem, om det har det kendte Toshiba-brummeproblem?

Det har det, men man skal altså sætte det på lydløs og så hovedet helt hen ved siden af for at høre det.

Til top
Casp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Marts-2007
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 12:55

Fandt lige følgende tråd om Toshibaen - det er nogle som har set den i virkeligheden:

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=485190&p age=3

/Lars

Til top
nohrling Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Marts-2007
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 13:46

Nu skal jeg jo så have hængt mit toshiba op på væggen. Det er mit første lcd-tv og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg får foden på fjernsynet taget af

Selve foden sidder med 4 skruer, hvilket ikke er noget problem. Men så kommer der en sølvfarvet "knop" frem. Går ud fra det er den der gør at tv'et kan dreje når det står på foden.

Så vidt jeg kan se kan det beslag den sidder på fjernes med 5 skruer, men vil helst være helt sikker før jeg begynder at lave noget. Nogen der kan give lidt input til hvordan det bliver gjort??

På forhånd tak..

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 14:00

Havde samme problem med min gamle WL66Z ... Du skal have 5 skruer ud så vidt jeg husker på den model (tror det er lidt det samme)

Så prøv at løsne den 5. skrue lidt og se om foden bliver mere medgørelig, hvis den gør, så kan du trygt fjerne den helt...

Men igen, jeg har kun erfaringer med en tidligere Tosh, så jeg fralægger mig ethver ansvar :P

Mvh.

Casper
Til top
Casp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 16:33

Fra AV Forums har jeg lige sakset dette fra en som faktisk HAR en 37C3030D - og han lyder glad. Så kom nu igang påske og lad det blive hverdag igen

Hello!

I joined this forum this evening, (4TH APRIL 2007), because of this discussion about the Toshiba 37C3030DB which all are commenting about but nobody seems to own! I HAVE ONE!!

I also was gunning for the 37WLT68 but when I asked my local shop about it, (Superdeal, Plumstead High Street, London, SE18), they said I would be better off going for the 37C3030DB - which I did!

My reasons for this was that, I didn't really need the 3rd HDMI port or the 100Hz refresh, (no difference in my opinion - and YES! I have seen both TV's running side-by-side; the WLT68 with 100Hz on and the C3030DB without; absolutely no difference, which makes me wonder if the C3030DB has it anyway!! It was called M100 Active Vision on the WLT68. Now it's just simply called Active Vision LCD on the C3030DB). By the way, the suffix 'DB' just means it has a Freeview Digital Tuner inside - and very nice too, with EPG!

The only choice you have to make is this: Do I want to pay an extra £200 for a GLOSS 'Picture Frame' finish, (WLT68), or am I happy with a Matt 'Picture Frame' finish? (C3030DB).

I have my Xbox 360 connected to a Yamaha DSP-AX759SE outputting to the 37C3030DB LCD, (through Component @ 1080P now!!), AND THE PICTURE IS STUNNING!! Very noticable difference from my previous Sammy 27 inch @1080i. And as for the HD-DVD, (X360 add on one!), THAT IS ON A DIFFERENT FLIPPIN' PLANET!! AWESOME!!!

Also, you need to factor into your purchase that Toshiba are soon retireing the WLT68 - yeah! I know it will be in the shops for some time to come but, the 37C3030DB IS A 2007 MODEL!! (IN FACT, MARCH 2007).

Me personally, if I'm gonna spend money, I want CURRENT TECH and not LAST YEARS! Even though the WLT68 still costs more - and I don't understand why that is!! - the technology is inferior!

Just think, the technology is the 37C3030DB is newer - I know that doesn't always mean better, but in this particular case, IT IS!

(Contrast alone on the 37WLT68 is 3500:1 - now 5000:1 on the new 37C3030DB!)

Paid £705 for mine! This particular shop, (Superdeal), will match Internet prices! Box wasn't heavy at all so if you can, pick it up! I can't stand waiting for delivery!!

Anyway, as a newbie and OWNER of the 37C3030DB, that's my review! Bottom line: I think you'd be a MUG to still go for the 37WLT68 when this beauty, (37C3030DB), of a 37 incher is out!

PEACE!!

/Lars
Til top
michaelizzle Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Maj-2006
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 22:06
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Havde samme problem med min gamle WL66Z ... Du skal have 5 skruer ud så vidt jeg husker på den model (tror det er lidt det samme)

Så prøv at løsne den 5. skrue lidt og se om foden bliver mere medgørelig, hvis den gør, så kan du trygt fjerne den helt...

Men igen, jeg har kun erfaringer med en tidligere Tosh, så jeg fralægger mig ethver ansvar :P

Har købt 2 stk 37c3000P og er netop ved at vægmontere dette, da jeg stødte på samme problem. Ville så tjekke op med recordere.dk .. så det var rart med dit svar
Smutter lige ind og ser om jeg kan finde ud af dét!

Ps. Til jer andre.. Det er et rigtig godt tv! Er meget tilfreds, men har ikke haft andre LCD tv at sammenligne med personligt.

EDIT: Jeg er lost nu! Der sidder 4stk umbraco (stavning?!), som jeg har skruet af under foden! Så er det den stor "klods" kommer til syne! Nu ser jeg så en skrue (stjerne) der sidder i en sort metal plade ved siden af "klodsen". Og så ser jeg en kæmpe møtrik på "klodsen".. Hvad dælen gør jeg? fik skruet den lille skrue af, men synes ikke det hjalp noget som helst.

Redigeret af michaelizzle - 05-April-2007 kl. 22:18
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2007 kl. 22:25
Har lige taget et billede af bunden af tv'et der viser "problemet"..

Til top
Casp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2007 kl. 08:25

Så er testen af Toshiba 32C3030D på vej på HDTVTEST:

http://www.hdtvtest.co.uk/news/2007/04/05/32c3030d-tx32lxd70 -arrived/

/Casp

Til top
Lungbrush Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-September-2006
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 00:06

Er ret sikker på at det er møtrikken der skal ud - det kunne se ud til at det er den der holder basen af foden på plads.

Er der virkelig ikke en vejledning med til den slags på en vare til så mange penge ..... der er fame instruks på ris til 7 kr.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af Lungbrush Lungbrush skrev:

Er ret sikker på at det er møtrikken der skal ud - det kunne se ud til at det er den der holder basen af foden på plads.

Er der virkelig ikke en vejledning med til den slags på en vare til så mange penge ..... der er fame instruks på ris til 7 kr.

Er også noget forundret over at der slet ikke er nogen vejleding i de 3-4(!) bøger der følger med..
Møtrikken virker bare svær at komme til. Den er næsten helt plan med resten af "klodsen".. Men det kan da næsten ikke være andet.. ville bare ikke begynde at skrue i noget forkert, hvis de så bagefter kommer og brokker sig over det, hvis jeg skal bruge garantien på et tidspunkt.
Men er der ikke nogle af jer Toshiba ejere der er 100% sikker på hvad man skal gøre? Ellers må jeg jo ha' fat i Toshiba på tirsdag..
Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 12:18

Er der ikke nogle skruer bagpå skærmen ?

På 66 modellen skulle man løsne 4 skruer bagpå og foden kunne så trækkes lige ud (nedad) - jeg mener ikke at du behøver at røre ved skruerne i bunden. Det er så på 66 modellen men måske er det samme princip.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 4567>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu