Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Casp
Junior bruger
Oprettet: 26-Marts-2007
Status: Offline
Point: 25
|
Sendt: 10-April-2007 kl. 22:41 |
Hurrahh. Jeg har lige modtaget min Toshiba 37C3030D fra Digitalo.de. Afsendt d.3/4 modtaget idag, det er da meget godt med en påske imellem.
Incl. fragt kr. 7359,-
32" er testet på HDTVTEST idag og får en noget lunken anmeldelse i dag. Ved ikke om min 37" generelt er bedre, Jeg synes ihvertfald den er bedre end de siger.
Jeg synes det er en aldeles flot og god skærm. Har endnu kun afprøvet den med den indbyggede digitale tuner.
Flot skarpt, gode farver og sort er sort.
Danske undertekster på DR1, DR2 og TV2 uden problemer.
Selvom jeg kommer fra B&O MX5500, synes jeg lyden er rigtig god. Det er Onkyo der har udviklet højttaleren. Ingen brummen!
Skal prøve mit mediecenter i morgen - glæder mig.
Tillykke i andre der har bestilt et også - man får virkelig meget for pengene.
/Casp
|
 |
Ullum
Guld medlem
Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
|
Sendt: 10-April-2007 kl. 23:11 |
michaelizzle skrev:
Har lige taget et billede af bunden af tv'et der viser "problemet"..

|
Lykkedes det for dig at få klodsen pillet af - hvordan gjorde du det ??
|
 |
nohrling
Ny bruger
Oprettet: 17-Marts-2007
Point: 19
|
Sendt: 12-April-2007 kl. 14:25 |
Ullum skrev:
Lykkedes det for dig at få klodsen pillet af - hvordan gjorde du det ??
|
Hvis der skulle være nogen der endnu ikke har fået foden af, så er det de fem skruer på bagsiden der skal af. De 4 umbraco-skruer i selve foden skal ikke af. Der er ialt 7 skruer bagpå i den område hvor foden skal af, men den yderste i hver side skal ikke røres.
|
 |
simon_jak
Ny bruger
Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 19
|
Sendt: 12-April-2007 kl. 14:50 |
Jeg synes, den anmeldelse på hdtvtest har en helt forkert indgangsvinkel, idet de hele tiden sammenligner 3030D med hvad de har set på "de dyrere modeller". De burde da tage og sammenligne dette fjernsyn med produkter i samme prisklasse i stedet. Vi kan da godt selv tænke os til, at kvaliteten indenfor de fleste aspekter vil være bedre hvis du går ud og køber et fjernsyn, der er betydeligt dyrere.
Redigeret af simon_jak - 12-April-2007 kl. 14:51
|
 |
West
Ny bruger
Oprettet: 30-September-2006
Point: 12
|
Sendt: 15-April-2007 kl. 09:03 |
Lungbrush skrev:
Jeg har også bestilt nu - kunne ikke vente mere 
37C3030D præcis som Casp - dog tvang konen mig til cash on delivery - og må sq også indrømme at jeg havde det svært med bare at overføre penge til nogen gutter jeg har sendt to mails til (og jeg ved det er en anerkendt webshob osv.. ) ihvertfald bliver det lige 20 euro dyrere, men skidt pyt, så har jeg også chancen for at smide det i hovedet af dem hvis der er buler i kassen
Så nu er det bare den søde ventetid |
Vil lige fortælle at ved brug er overførsel eller Visa er du lige så sikret som ved kontant betaling - Banken SKAL tilbageføre pengene, hvis der er problemer med varen - eller du bare mister lysten til at modtage den. Den sikring er der ikke ved andre metoder for handel.
|
bye,
Finn
|
 |
Hygom
Super bruger
Oprettet: 30-September-2006
Point: 433
|
Sendt: 15-April-2007 kl. 19:15 |
Det er altså kun ved brug af VISA, og ikke bankoverførsel.
|
 |
michaelizzle
Junior bruger
Oprettet: 28-Maj-2006
Point: 25
|
Sendt: 16-April-2007 kl. 19:22 |
Ullum: nej, jeg har ikke fået det til at virke endnu.. Har haft meget travlt den sidste 1½ uges tid.. så har slet ikke været på recordere heller. Nohrling: Jeg vil straks forsøge at finde de 5 skruer du omtaler, når jeg er hjemme  Tak for hjælpen.
|
 |
tommyhj
Bruger
Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 112
|
Sendt: 18-April-2007 kl. 23:04 |
Nogen der ved hvornår denne 32" C3030P kommer til Danmark??? Og er den monstro bedre end Samsung 32R81?
Edit: Nå, kan se at man kan få den rundt omkring i DK, den er bare ikke på EDBpriser endnu...
Redigeret af tommyhj - 19-April-2007 kl. 14:21
|
 |