Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
tvillingen
Junior bruger
Oprettet: 20-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
|
Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 11:29 |
Nicoleif: Tak for dejligt svar. Jeg har talt med Yousee og fik nogenlunde samme svar. Afprøver det meget snart. Hvad med land i forbindelse med EPG. Har læst i andre tråde, at nogle sætter Land= Sverige eller Finland. Har du erfaring med det? /Michael
Redigeret af tvillingen - 13-Oktober-2009 kl. 11:31
|
 |
Nicoleif
Guld medlem
Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 987
|
Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 13:31 |
tvillingen skrev:
Nicoleif: Tak for dejligt svar. Jeg har talt med Yousee og fik nogenlunde samme svar. Afprøver det meget snart. Hvad med land i forbindelse med EPG. Har læst i andre tråde, at nogle sætter Land= Sverige eller Finland. Har du erfaring med det? /Michael
|
Jeg bruger ikke EPG men umiddelbart ser det ud til at virke fint!
|
 |
tvillingen
Junior bruger
Oprettet: 20-December-2008
Point: 38
|
Sendt: 13-Oktober-2009 kl. 17:43 |
Hei Nicoleif Jeg blev træt af TV'et til sidst. En søgning efter kanaler så ud til at vare næsten 2 timer, tilsyneladende fandt det alligevel ikke noget, ingen support i Danmark, ikke mange hits ved en Google søgning osv.
Min konklusion efter at jeg har brugt for lang tid med at tale med YouSee support, få noget sludder at vide af ansatte hos Elgiganten, forsk. informationer på forsk. hjemmesider osv og forsøg på at finde relevante præcise informationer om produktet på nettet osv. osv. - til sidst blev jeg og kæresten enige om: Det gider vi ikke mere. Retur til Elefanten og pengene retur.
Og taget beslutningen: Jeg handler ikke mere hos Elefanten.
Nu søger jeg et andet TV - og har i øvrigt bedt om lidt hjælp herinde i dette forum. /Michael
|
 |
Nicoleif
Guld medlem
Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 987
|
Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 00:35 |
tvillingen skrev:
Hei Nicoleif Jeg blev træt af TV'et til sidst. En søgning efter kanaler så ud til at vare næsten 2 timer, tilsyneladende fandt det alligevel ikke noget, ingen support i Danmark, ikke mange hits ved en Google søgning osv.
Min konklusion efter at jeg har brugt for lang tid med at tale med YouSee support, få noget sludder at vide af ansatte hos Elgiganten, forsk. informationer på forsk. hjemmesider osv og forsøg på at finde relevante præcise informationer om produktet på nettet osv. osv. - til sidst blev jeg og kæresten enige om: Det gider vi ikke mere. Retur til Elefanten og pengene retur.
Og taget beslutningen: Jeg handler ikke mere hos Elefanten.
Nu søger jeg et andet TV - og har i øvrigt bedt om lidt hjælp herinde i dette forum. /Michael
|
Det lyder godt nok mærkeligt. Hvis man kan gå ud fra at du har fået samme model som mig, så bør du få ca 200 kanaler ved automatisk scan med indtastning af netværks ID og start frekvens 143.000! Held og lykke med din søgning efter andet tv!
|
 |
Parabolen
Super bruger
Oprettet: 23-Juli-2006
Point: 271
|
Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 20:07 |
tvillingen skrev:
Nicoleif: Du skriver at den digitale tuner virker fint, hvilken: T eller C ? Jeg har lige været med til at købe et hos El-giganten, men mistænker at der ikke er C-tuner i apparatet. Jeg får kun 8 digitale kanaler igennem på YouSee, og support hos YouSee mente, at det kunne være T-tuneren, der fangede dem. Eneste kanal jeg kunne se, var folketinget.
Jeg har læst i andre tråde, at nogle har haft lignende problemer og skriver om netværksnr 00100 og qam64, som jeg ikke har prøvet eller fundet.
Toshibas egen hjemmeside siger intet om DVB-C. Elgiganten.se siger heller ikke noget om DVB-C, kun elgiganten.dk. Er der nogen, der med sikkerhed kan sige, at Toshiba 32AV635DN har DVB-C tuner?
|
Det er korrekt at levere den tilbage. Der står dog klart på Elgiganten.dk hjemmeside at den er med DVB-C så det er noget underlig at den ikke kan hente de digitale kanaler.
Jeg har lige opsat en 32AV636 hos min søster og den hentede unden problemer 156 digitale kanaler. Så jeg vil anbefale at man ved nyanskaffelse køber 636 versionen.
|
/Erik
|
 |