recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 32AV636DN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 32AV636DN

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
morteng Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 376
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 09:09
Iøvrigt omkring ComputerCity (i hvert faldet den i Glostrup - ved ikke om der er andre), jeg var ude for at kigge på soveværelses tv og kiggede på deres udvalg der alle afspillede samme BluRay demo, jeg bad om at få vist et TV signal, da det jo 95% af tilfældene skal bruges til dette, men det havde de ikke mulighed for! Det synes jeg godt nok er bondefangeri at de kun viser HD signal da det jo klart nok ser lækkert ud! Om igen ComputerCity!
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 10:49
Jeg syntes det spiller rigtigt godt, (har købt til svigermor og soveværelse) den eneste svaghed ,er betragtningsvinklen ,men det har jeg hørt er en generel svaghed ved lcd. købte også i glostrup ! De har 20. tv kørende side om side ,så det nok for at kunne vise forskelle på tv, at de har samme signal på alle.
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 16:23
Det passer ikke at den ikke har Mpeg4... Det har den. Stod også på boksen, så hvor har du den information fra??
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu