recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 32C3030D - første indtryk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 32C3030D - første indtryk

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Fimpe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 292
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 10:38

Tak for hjælpen!

Til top
Casp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Marts-2007
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af Fimpe Fimpe skrev:

Til Casp, kan man sætte op i menuen at sub lyd skal gå til Subben således at højtalere og forstærker i fjernsynet ikke belastes at de dybe toner?

Ja, man kan i menuen vælge ekstern eller intern bas. Subwooferens niveau følger den generelle lydstyrke.

Og det lyder ski'godt

/Casp

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 15:41
Oprindeligt skrevet af Casp Casp skrev:

Oprindeligt skrevet af Fimpe Fimpe skrev:

Til Casp, kan man sætte op i menuen at sub lyd skal gå til Subben således at højtalere og forstærker i fjernsynet ikke belastes at de dybe toner?

Ja, man kan i menuen vælge ekstern eller intern bas. Subwooferens niveau følger den generelle lydstyrke.

Og det lyder ski'godt

/Casp

Hej Casp

Hvilken Subwoofer bruger du ? 

Til top
simon_jak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 20:04
Hvordan ser det ud med den klods Ullum? Er det noget der ligefrem stikker ud for neden når du har den oppe på væggen?? Synes jeg læste i en anden tråd at man ikke skulle pille ved den.
Til top
Casp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 23:45

[/QUOTE]

Hej Casp

Hvilken Subwoofer bruger du ? 

[/QUOTE]

En fra et billigt Eltax surround sæt jeg havde i overskud. Ikke noget særligt, men den giver en god dybde i det almindelige lydbillede.

/Casp

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2007 kl. 00:20

Oprindeligt skrevet af simon_jak simon_jak skrev:

Hvordan ser det ud med den klods Ullum? Er det noget der ligefrem stikker ud for neden når du har den oppe på væggen?? Synes jeg læste i en anden tråd at man ikke skulle pille ved den.

Man skal bare løsne de 5 skruer på bagpladen af tv'et i stedet for de 4 under foden, så ryger både fod og klods af som de skal ....

Casper

Mvh.

Casper
Til top
TYBO Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-April-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 14:20
Til top
TYBO Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-April-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 15:58

Nå jeg fandt ud af det.

Det er de 6 dybe nederst + en i midten og så en oppe under TVet.

Til top
macgyver Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Juni-2006
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 17:18
Tjaaaa nu er jeg også tæt på at bestille på digitalo.de men faldt lige over at der er 2 "37" versioner et med X og et uden grin

Jeg er ikke en tyskørn hvad er forskellen på X3030D og 3030D foruden ca 250 euro?

På forhånd tak!
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2007 kl. 19:00
Er X'eren ikke med fuldt HD panel? ... at man så kan betvivle hvad man skal med fuld hd på en 37"
Mvh.

Casper
Til top
MiluA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-April-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2007 kl. 19:18

Hej jeg er helt ny herinde, men rigtig fed side må man sige.

Jeg bestilte dette TV fra easyshopping.dk d. 14 april, og har endnu ikke modtaget produktet. Er det normalt? Inde på deres hjemmeside står der leveringstid 1-4 dage, så derfor har jeg mine tvivl.

Jeg har allerede sendt flere mails til dem uden svar indtil videre, og jeg ringede til deres support 19. april for at høre hvordan det stod til. Her sagde de at de dagen efter ville få et nyt parti hjem, som de så ville sende ud..

Her 11-12 dage senere har jeg endnu ikke hørt noget fra easyshoppin.dk, og er begyndt at blive lidt urolig..

Er der nogen af jer, der har erfaringer med problemer som dette, og hvilke forhåndsregler bør jeg tage af alt dette?

Til top
BeRnZ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2007
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af MiluA MiluA skrev:

Hej jeg er helt ny herinde, men rigtig fed side må man sige.

Jeg bestilte dette TV fra easyshopping.dk d. 14 april, og har endnu ikke modtaget produktet. Er det normalt? Inde på deres hjemmeside står der leveringstid 1-4 dage, så derfor har jeg mine tvivl.

Jeg har allerede sendt flere mails til dem uden svar indtil videre, og jeg ringede til deres support 19. april for at høre hvordan det stod til. Her sagde de at de dagen efter ville få et nyt parti hjem, som de så ville sende ud..

Her 11-12 dage senere har jeg endnu ikke hørt noget fra easyshoppin.dk, og er begyndt at blive lidt urolig..

Er der nogen af jer, der har erfaringer med problemer som dette, og hvilke forhåndsregler bør jeg tage af alt dette?

Hvis de ikk har trukket penge fra din konto, så behøves du vidst ikke at tage dig særligt mange forhåndsregler.... Det er bare bittert at skulle vente så længe på sit nye legetøj. :P

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu