|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Fimpe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
![]() |
|
Tak for hjælpen! |
||
![]() |
||
Casp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Ja, man kan i menuen vælge ekstern eller intern bas. Subwooferens niveau følger den generelle lydstyrke. Og det lyder ski'godt /Casp |
||
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
Hej Casp Hvilken Subwoofer bruger du ? |
||
![]() |
||
simon_jak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Hvordan ser det ud med den klods Ullum? Er det noget der ligefrem stikker ud for neden når du har den oppe på væggen?? Synes jeg læste i en anden tråd at man ikke skulle pille ved den.
|
||
![]() |
||
Casp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
[/QUOTE] Hej Casp Hvilken Subwoofer bruger du ? [/QUOTE] En fra et billigt Eltax surround sæt jeg havde i overskud. Ikke noget særligt, men den giver en god dybde i det almindelige lydbillede. /Casp |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Man skal bare løsne de 5 skruer på bagpladen af tv'et i stedet for de 4 under foden, så ryger både fod og klods af som de skal .... Casper |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
TYBO ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Hvilke skruer er det som skal skrues af for at fjerne foden: http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/4409-IMG 3166s2.jpg
Disse: http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/4409-IMG 3170s.jpg ???? |
||
![]() |
||
TYBO ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
|
Nå jeg fandt ud af det. Det er de 6 dybe nederst + en i midten og så en oppe under TVet. |
||
![]() |
||
macgyver ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juni-2006 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
|
Tjaaaa nu er jeg også tæt på at bestille på digitalo.de men faldt lige over at der er 2 "37" versioner et med X og et uden
![]() Jeg er ikke en tyskørn hvad er forskellen på X3030D og 3030D foruden ca 250 euro? På forhånd tak! |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Er X'eren ikke med fuldt HD panel? ... at man så kan betvivle hvad man skal med fuld hd på en 37"
![]() |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
MiluA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2007 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Hej jeg er helt ny herinde, men rigtig fed side må man sige. Jeg bestilte dette TV fra easyshopping.dk d. 14 april, og har endnu ikke modtaget produktet. Er det normalt? Inde på deres hjemmeside står der leveringstid 1-4 dage, så derfor har jeg mine tvivl. Jeg har allerede sendt flere mails til dem uden svar indtil videre, og jeg ringede til deres support 19. april for at høre hvordan det stod til. Her sagde de at de dagen efter ville få et nyt parti hjem, som de så ville sende ud.. Her 11-12 dage senere har jeg endnu ikke hørt noget fra easyshoppin.dk, og er begyndt at blive lidt urolig.. Er der nogen af jer, der har erfaringer med problemer som dette, og hvilke forhåndsregler bør jeg tage af alt dette? |
||
![]() |
||
BeRnZ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
|
Hvis de ikk har trukket penge fra din konto, så behøves du vidst ikke at tage dig særligt mange forhåndsregler.... Det er bare bittert at skulle vente så længe på sit nye legetøj. :P |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |