Westermanden skrev:
MiluA skrev:
Jeg bestilte dette TV fra easyshopping.dk d. 14 april, og har endnu ikke modtaget produktet. Er det normalt? Inde på deres hjemmeside står der leveringstid 1-4 dage, så derfor har jeg mine tvivl.
Jeg har allerede sendt flere mails til dem uden svar indtil videre, og jeg ringede til deres support 19. april for at høre hvordan det stod til. Her sagde de at de dagen efter ville få et nyt parti hjem, som de så ville sende ud..
Her 11-12 dage senere har jeg endnu ikke hørt noget fra easyshoppin.dk, og er begyndt at blive lidt urolig..
|
Jeg har bestilt det samme tv hos easyshopping og efter mange brudte løfter om leveringstider, der aldrig holdt, har jeg idag annuleret ordren. Men held og lykke, håber du får tvet på et tidspunkt. Men deres kundeservice er der ikke meget af.
|
OKay, på en måde rart at høre at man ikke er den eneste, der føler sig snydt.. Efter en del forgæves opkald fangede jeg dem endelig i går, og jeg fik sagt et par ord til dem. De sagde at det hele havde været i restordre, og at de ville få et nyt parti hjem i dag (onsdag) som de så ville sende ud til kunderne. I følge Easyshopping.dk får jeg mit TV i morgen, men jeg tvivler, for pengene er ikke blevet trukket endnu.
Og er enig i servicen. Den er elendig eller rettere sagt; ikke eksisterende. Jeg handler aldrig hos dem igen, det er en ting der er sikkert!