recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 32C3030D - første indtryk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 32C3030D - første indtryk

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Westermanden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af MiluA MiluA skrev:

Jeg bestilte dette TV fra easyshopping.dk d. 14 april, og har endnu ikke modtaget produktet. Er det normalt? Inde på deres hjemmeside står der leveringstid 1-4 dage, så derfor har jeg mine tvivl.

Jeg har allerede sendt flere mails til dem uden svar indtil videre, og jeg ringede til deres support 19. april for at høre hvordan det stod til. Her sagde de at de dagen efter ville få et nyt parti hjem, som de så ville sende ud..

Her 11-12 dage senere har jeg endnu ikke hørt noget fra easyshoppin.dk, og er begyndt at blive lidt urolig..

Jeg har bestilt det samme tv hos easyshopping og efter mange brudte løfter om leveringstider, der aldrig holdt, har jeg idag annuleret ordren.  Men held og lykke, håber du får tvet på et tidspunkt. Men deres kundeservice er der ikke meget af.

Til top
MiluA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-April-2007
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af Westermanden Westermanden skrev:

Oprindeligt skrevet af MiluA MiluA skrev:

Jeg bestilte dette TV fra easyshopping.dk d. 14 april, og har endnu ikke modtaget produktet. Er det normalt? Inde på deres hjemmeside står der leveringstid 1-4 dage, så derfor har jeg mine tvivl.

Jeg har allerede sendt flere mails til dem uden svar indtil videre, og jeg ringede til deres support 19. april for at høre hvordan det stod til. Her sagde de at de dagen efter ville få et nyt parti hjem, som de så ville sende ud..

Her 11-12 dage senere har jeg endnu ikke hørt noget fra easyshoppin.dk, og er begyndt at blive lidt urolig..

Jeg har bestilt det samme tv hos easyshopping og efter mange brudte løfter om leveringstider, der aldrig holdt, har jeg idag annuleret ordren.  Men held og lykke, håber du får tvet på et tidspunkt. Men deres kundeservice er der ikke meget af.

OKay, på en måde rart at høre at man ikke er den eneste, der føler sig snydt.. Efter en del forgæves opkald fangede jeg dem endelig i går, og jeg fik sagt et par ord til dem. De sagde at det hele havde været i restordre, og at de ville få et nyt parti hjem i dag (onsdag) som de så ville sende ud til kunderne. I følge Easyshopping.dk får jeg mit TV i morgen, men jeg tvivler, for pengene er ikke blevet trukket endnu.

Og er enig i servicen. Den er elendig eller rettere sagt; ikke eksisterende. Jeg handler aldrig hos dem igen, det er en ting der er sikkert!

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu