Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
alaewin
Ny bruger
Oprettet: 10-Maj-2007
Status: Offline
Point: 19
|
Emne: Toshiba 37C3000P og Digital tuner? Sendt: 10-Maj-2007 kl. 12:40 |
Hej,
Jeg har nu besluttet mig for at investere i mit første LCD TV. Et 37" Toshiba 37C3000P.
Der er dog lige en enkelt ting jeg håber I kan gøre mig klogere på. 3000P-modellen er uden digital tuner hvorimod 3030D modellen er med indbygget digital tuner.
Jeg kan så forstå at langt de fleste ikke kan bruge den medfølgende tuner til noget, og alligevel skal ud og investere i en sådan. Jeg ANER ikke hva jeg skal/kan bruge af tunere. Jeg bor i lejlighed i KBH og har kabel-TV igennem TDC. Er det så bare sådan en Selector jeg skal have fat i?
Med andre ord - er der nogen grund for mig til at betale mere for 3030D modellen, og er det korrekt forstået at jeg skal investere i en Selector hvis jeg køber 3000P?
Tak!
|
 |
Bruger udmeldt 9
--
Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
|
Sendt: 10-Maj-2007 kl. 13:12 |
alaewin skrev:
Med andre ord - er der nogen grund for mig til at betale mere for 3030D modellen, og er det korrekt forstået at jeg skal investere i en Selector hvis jeg køber 3000P? |
Det skal du under alle omstændigheder, da 3030 har DVB-T-tuner og TDC bruger DVB-C, så du kan med det set-up godt nøjes med 3000P.
|
 |
alaewin
Ny bruger
|
Sendt: 10-Maj-2007 kl. 13:32 |
Tusind tak for svar.
Det er billigst at betale til den tyske forhandler via bank-overførsel. Stiller det mig dårligere hvis der skulle opstå problemer fremfor hvis jeg overfører fra Visa?
Nogen der har set det billigere end 900€ inkl forsendelse?
Vh David
|
 |
Bruger udmeldt 9
--
Oprettet: 30-November-2005
Point: 2048
|
Sendt: 10-Maj-2007 kl. 13:57 |
alaewin skrev:
Tusind tak for svar.
Det er billigst at betale til den tyske forhandler via bank-overførsel. Stiller det mig dårligere hvis der skulle opstå problemer fremfor hvis jeg overfører fra Visa?
|
Ja, for går det galt, kan du i værste fald vinke farvel til dine skillinger.
Med Visa kan du, så vidt jeg husker, også gå ned i banken og bede om at få dine penge tilbageført, hvis TV'et af den ene eller anden grund ikke dukker op.
Ved bankoverførsel er du overladt til beløbsmodtagerens nåde.
Redigeret af Non-Desperado - 10-Maj-2007 kl. 13:58
|
 |
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
|
Sendt: 10-Maj-2007 kl. 14:09 |
Hej!
Du må IKKE bruge bankoverførsel.....hvis du overhovedet kan undgå det.
Du er som det så rigtigt bliver sagt meget ringe stillet,hvis du ikke modtager pakken.
Visa er vejen frem.....accepterer butikken ikke det,så find en som gør
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
LGR01
Guld medlem
Oprettet: 11-Oktober-2004
Point: 546
|
Sendt: 10-Maj-2007 kl. 15:44 |
COD virker da også, du skal bare have beløbet klar i DKK når forsendelsen kommer, men kreditkort er bedst. Det er bare flere af de billigeste forretninger det ikke acceperer eller har et maksimum beløb.
Leif
|
 |
alaewin
Ny bruger
|
Sendt: 10-Maj-2007 kl. 15:47 |
Mange tak jeg bruger ikke bankoverførsel så.
Hvordan fungerer COD? Så afregner jeg med DHL når de ankommer eller hva'?
|
 |
LGR01
Guld medlem
Oprettet: 11-Oktober-2004
Point: 546
|
Sendt: 10-Maj-2007 kl. 18:00 |
Ja, til mig ringde de dagen inden og sagde beløb i DKK. Men det var Dhachser Haugsted A/S som Digitalo brugte.
Leif
|
 |
Neonode
Junior bruger
Oprettet: 28-August-2006
Point: 42
|
Sendt: 10-Maj-2007 kl. 18:07 |
alaewin skrev:
Tusind tak for svar.
Nogen der har set det billigere end 900€ inkl forsendelse?
Vh David
Jeg skal af med 851 Euro for mit og det er hvor der bliver sendt COD. Bestilte det hos digitalo.de... |
|
 |
Jon Hansen
Ny bruger
Point: 1
|
Sendt: 10-Maj-2007 kl. 18:18 |
Undskyld, jeg lige snupper emnet, men synes det ville være for dumt, hvis ´jeg skulle oprette et nyt for mit spørgsmål:
Er det et godt fjernsyn for de penge, og hvordan er det til at modtage "normale" signaler?
|
 |
Bykovsky
Ny bruger
Oprettet: 15-December-2006
Point: 6
|
Sendt: 26-Maj-2007 kl. 17:11 |
Jeg modtog mit 37C3001P(G) i denne uge og det er mit første LCD TV og indtil videre er jeg meget tilfreds med det.
Selector signalet virker helt super og det almindelige analog kabel-tv ser også ganske fint ud. Analog signalet stod faktisk dårligere på mit gamle Samsung 28'' CRT....
Det landede hos mig for ca. 6300,-
|
 |