recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 37wl66/37wl68 erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 37wl66/37wl68 erfaringer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mulle Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-September-2004
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2007 kl. 14:48

Hej SG,

må jeg spørge til, hvad der gjorde at V2500 blev valgt fra ? Hvad var der af "dårlige" ting ved den ?

vh. Morten

Til top
alpinestar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2006
Sted: Denmark
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2007 kl. 15:05
Kigger med stor interesse med i denne tråd. Er vild i tvivl om jeg skal købe WL66 eller WL68.

Har kigge på dem begge i TC, ja WL 68 har en pænere billede, men kan ikke blive enig med mig selv om den har et 4500 kr´s bedere billede. Lige pt tror jeg at planen er at købe et WL66 og se om jeg er tilfreds med billede herhjemme.

Til top
-sg- Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2007
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 08:56

Hej Mulle

Grunden til at v2500 blev valgt fra var, at den billedet på analogt kabel tv ikke var noget at klappe af. Det virkede ret grødet og uskarpt. Da jeg primært bruger tv'et til analogt tv samt en dvd i ny og i næ så ville jeg ikke bruge så mange penge på noget som ikke var helt tilfredsstillende.

Til Alpinestar:

Om du vil have den ene eller anden model afhænger af, hvordan du har det med at bruge 7000 kr. på et tv der ikke er helt i øjet. Jeg vidste, at efter noget tid ville jeg ærgre mig mere over den lidt dårligere billedkvalitet (samt ærindringen om at jeg kunne have fået noget bedre) i stedet for at glæde mig over en billigere pris. (Rolls Royce's gamle motto du ved). Alligevel er 7000 kr jo også en slat penge. Men du kan jo bare låne det med hjem og så for dig selv, som du jo også skriver.

-sg-

Til top
alpinestar Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-December-2006
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2007 kl. 10:36
Nå Kæresten var en del mere hooked på Samsung designet, som alle andre!  Så det endte med jeg har bestilt et N71 hos Elcity.
http://www.elcity.dk/shop/productinfo.asp?id=LE%2D32N71B

Lidt dyre end WL66, men hvis den har samme billede som M71 bare uden 100hz, så trro jeg ikke vi bliver skuffet.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu