recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 37WLT67Z 37" LCD - VS. andre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 37WLT67Z 37" LCD - VS. andre

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BlackSheep Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Toshiba 37WLT67Z 37" LCD - VS. andre
    Sendt: 22-April-2007 kl. 17:45

har kigget på dette Toshiba 37WLT67Z 37" LCD er helt grøn på LCD markedet men dette står til at være med "full HD" og det jo godt nok..

Men har læst herinde at mange er helt oppe og køre over nogle modeller der hedder noget med 3000p og 3030p ....hvorfor?? så vidt jeg kan se er de ik med full hd ??

Er MEGET tæt på at bestille  Toshiba 37WLT67Z 37"  er kun hvis i kan råde mig til noget andet :-)

mine krav:

LCD 37"-40" full hd

2 x HD indgange

sort design

og max 10.000kr.

Til top
Gert13 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2007 kl. 18:19

3000 og 3030 er nogle helt nye fjernsyn fra Toshiba som erstatter 66 serien, og de skulle efter sigende være rigtig gode til prisen. Full HD bliver først noget ved over 50" og det er langt vigtigere er tv'et har et generelt godt billede end at det har full HD. Læs dette indlæg. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1153&zoneid=24

Hvis du skal bruge tv'et som PC skærm kan du måske have fordel af den høje opløsning fra Full HD. Husk også på at Full HD paneler ikke er billige, så hvad skal dine 10.000,- gå til ? Godt billede eller Full HD ??? Til 10.000,- tror jeg ikke på du kan få begge dele. Hvis du vil have rigtig godt billede til 10k kan du jo overveje det her. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1189&zoneid=19

I 37" passer prisen og du finder ikke bedere billede til de penge.

Til top
BlackSheep Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-April-2007
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2007 kl. 18:32

Takker for det brugbare svar :-)

Hmm nu troede jeg ellers jeg havde fundet skærmen i mit liv.. hehe

"tilbage til tegne brættet"