|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lars E. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() Sendt: 28-Marts-2007 kl. 21:42 |
Så kom Tvet endelig hjem fra hardwareversand.de de fik den på lager den 23/3-2007 sendte den 24/3-2007 og jeg modtog den så idag.
Umiddelbart er der et rigtig godt billed på via både digital parabol og dvb-t, men synes den er meget afslørende over for dårlige optagelser. Skal lige rode lidt mere med indstillingerne før jeg kan sige mere om skærmen. Mvh Lars Redigeret af Lars E. - 28-Marts-2007 kl. 21:44 |
|
![]() |
|
michaelizzle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Har du mulighed for at tage nogle billeder til os`?.. Gerne af et analogt signal bl.a.
Hvad måtte du forresten slippe for tv'et? Alt incl. |
|
![]() |
|
Lars E. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Prisen blev ca 9000kr, men den er sat ned siden jeg bestilte, skal nok tage lidt billeder men er lidt i tvivl om hvordan jeg ligger dem ind på siden her.
Redigeret af Lars E. - 28-Marts-2007 kl. 22:42 |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
![]() |
jeg vil også meget gerne høre lidt review og se nogle billeder af det :)
|
|
![]() |
|
Erroneus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Ja tak, kom endelig med en masse billeder og meninger.
Er meget tæt på at bestille den her efter påsken :) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har oploadet lidt billeder i emnet "vis din skærm"
Mvh Lars |
|
![]() |
|
Erroneus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Lækkert tak.
Hvordan er din bedømmelse af den indtilvidere? |
|
![]() |
|
Lungbrush ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-September-2006 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Jeg er på nippet til at bestille C3030D fra digitalo i 37´ men vil gerne lige se lidt tests på den ... der er også en på vej på www.hdtvtest.co.uk Redigeret af Lungbrush - 31-Marts-2007 kl. 10:57 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |