|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
banielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
Hej Jeg er evt. også med på en 32"... men er der ikke nogen der har nogle billeder af bæstet |
|
![]() |
|
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Datablad på 32 WL 66 Z: |
|
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
|
Triffid ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Dem der spørger til om dette tv egner sig til mediecenter...
Kig http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13114& PN=1&TPN=1 igennem. Der er lidt omkring nogle evt. problemer med pc-tilslutning |
|
Mvh. Martin L
|
|
![]() |
|
Moselund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Er der nogen som ved hvad et vægbeslag til sådan en 32" koster?
Redigeret af Moselund - 04-Juli-2006 kl. 15:21 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Der er også nogle billeder på AreaDVD /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Vægbeslag er bare noget man køber uorginalt. F.eks. har ALDI er universal-ophæng til fladskærme imorgen til kr. 179,- men ellers koster den slags fra 500 kr op opefter. Typisk priser lige omkring de 1000 kr. plus/minus. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Thomas.B.N ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Jeg nåede ikke at oprette bestillingen til det Fælleskøb i dag. Men bare rolig, det betyder ikke noget for leveringen. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Triffid ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
hmm interessant
![]() 37" er ved at overhale 32" |
|
Mvh. Martin L
|
|
![]() |
|
Kristjan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Hej Jeg overvejer kraftigt at gå med i fælleskøbet, men jeg kunne godt tænke mig en god salgs tale. Hvorfor skal jeg ikke gå ned i fona og købe et samsung tv med nogenlunde de samme specifikationer (så vidt jeg kan læse mig til) til 9999,- eller købe det billigere over nettet? Hvad gør toshibaen attraktiv i forhold til de andre modeller på markedet? Mvh Kristjan |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Hej Kristjan Du skal nok ikke forvente nogen god salgstale fra recordere.dk, da de ikke sælger noget. Fælleskøb er udelukkende et tilbud til brugerne om at indkøbe et produkt i fællesskab, med de fordele der kan være i dette omkring pris/service. Intet andet. Du skal selv vurdere om du er interesseret i produktet og om du i så fald vil købe det gennem fælleskøbet eller ej. Du kan evt. læse lidt mere om det i disse tråde. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13049& PN=1&TPN=100 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13114& PN=1&TPN=1 Der står en masse oplysninger om produktet og henvisninger til tests og andre forums der også taler om det. Jeg syntes du skulle læse det igennem, evt. forsøge om du kan komme til at se produktet et sted og selv vurdere udfra dette om du er interesseret, fremfor at forvente eller basere et valg på en salgstale her. PS: Specifikationer siger stort set intet om billedkvaliteten, så man kan ikke sammenligne med et andet udelukkende på baggrund af specifikationer. Redigeret af spawn - 05-Juli-2006 kl. 14:46 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Kristjan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Tak for svaret, spawn. Jeg har læst begge foraer, men jeg kan ikke skabe mig et overblik over hvorfor dette tv er så godt til prisen. Det er lidt svært, når man ikke må sammenligne specifikationerne, og Otto hopper op og ned og tv'et. Men jeg må kigge lidt nærmere på testene, og se om det ikke giver overblik.. |
|
Har man sagt A må man også sige GF....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |