|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() Sendt: 04-Marts-2007 kl. 12:22 |
|
Jeg skulle råde min nabo til at købe tv efter han havde ventet for langt tid på et alfaview
![]() Jeg rådede ham til tage i tapeconnecion og kigge panasonic PV60, og på Toshiba Han var glad, men kom hjem med et Hvad er forskellen? Umiddelbart virker det som om de har solgt ham en ældre og dyrere model med en dårligere opløsning på 1366x768, da den anden model til 15999 har en opløsning på 1920x1080. Se selv mere her: http://tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4&emn e=produkt&gruppenr=61 Hjælp ønskes. |
||
![]() |
||
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
|
Du kan se modellerne her: http://www.toshiba.de/consumer/content/defaultid1_1_id2_-2.a spx En af forskellene er PIXEL PROcessing IV (68) og III+ (67). WLT er med digital tuner. |
||
De dumme er ikke for kloge.
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
42 WLT 68 er et bedre og nyere tv - ganske vist med lavere opløsning, men med 100 Hz teknologi, bedre signalbehandling som nævnt ovenfor, bedre farvegengivelse osv. Om det er merprisen værd er op til den enkelte, men forskellen i opløsning er ikke ret markant, hvorimod forskellen på de øvrige områder er særdeles synlig. |
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
For satan, Hej Otto ![]() |
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Tak Otto, jeg var meget i tvivl da opløsningen jo er lavere, men han/jeg kan tage den med ro.
|
||
![]() |
||
Tortex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
|
....og havde han købt i Prøjsien kunne han have fået det til 15.000
![]() |
||
![]() |
||
Christian81 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
|
Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen på WL66Z og Wl66ZS er, ud over at den ene er dyrere end den anden?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |