|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Prøv eventuelt ORSN's DNS servere. De er offentlige og må bruges af alle. IP 217.146.139.5 IP 62.157.101.211
Nææ.. Det er lidt besynderligt at den ikke får dem via DHCP. Jeg havde dog også lidt kvaler med med DHCP på min Toshiba HD-XE1 i starten. Har du testet at du kan pinge Toshiba'en fra din PC? Det gøres ved at åbne en kommando prompt ( I Windows vælg START -> KØR -> skriv "CMD" og tryk enter. ) Her skriver du så kommandoen: Ping 10.0.0.2 Hvis du får svar, så virker TCP/IP stakken ihvertfald på Toshiba'en.
|
||
![]() |
||
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
Nu har jeg prøvet at pinge den og det gik fint nok, men jeg kan stadig ikke komme på nettet, heller ikke med de nye dns servere..
|
||
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |