|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6256 |
![]() Sendt: 10-Oktober-2006 kl. 22:13 |
|
Hej Hvor kan man mon få HD-E1 der midt i november og ikke flere uger efter? Er der bud på danske internetforhandlere?
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej jake Danmark er et lille land, og Toshiba har ikke nogen stærk repræsentation herhjemme (selvom der er en importør nu). SÅ mit bedste bud er at vende øjnene mod Tyskland, hvis det handler om at have den i hånden først. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hej jeg læste på en tysk side er meget dårlig på tysk at hd-e1 ikke har hdmi men at man skal have storebror for hdmi kan det passe hilsen agger |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Såvidt jeg kan se har den HDMI /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
HighDef ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
|
Hej Jake Jeg har tidligere foreslået et fælleskøb, men af en eller mærkelig årsag er der ikke den store interesse. Otto eller andre forhandlere må da kunne skaffe et mindre parti af disse vidundere til DK
|
||
![]() |
||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
|
hej lars ja kiggede lige igen på en eller anden side den har hdmi men ikke 1080p ??? storebror har 1080p + hdmi1.3 http://www.hometheaterblog.com/hometheater/2006/08/toshiba_a nnounc.html hilsen agger |
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
|
Jeg tror ærligt talt ikke der er basis for FK på en "beta" vare som Toshibaen er.
Vent dog et ½ års tid, så kan det også være der er flere film til din dyre afspiller ![]() |
||
![]() |
||
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
|
Hvorfor er toshibaen en "beta" varer ??? det var da en underlige påstand lige pludselig at slynge ud. prøv at argumentere for det du siger ... |
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
|
- Fordi det er en PC pakket ind i et pænt kabinet, der er ikke integrerede kredsløb som på en normal DVD-afspiller - Fordi den ifølge Toshiba selv nedskalerer 1080p materiale til 480p for derefter at opskalere til 720p - Fordi den er hundrede år om at "boote" Ja...det er mange grunde til IKKE at være "first-mover" ![]() PS: Læs f.eks. http://www.ultimateavmag.com/hddiscplayers/706toshxa1/index1 .html der dog er en anmeldelse af storebror (og forgænger) XA1. Men de to er meget ens sådan helt grundlæggende. Sådan som jeg har forstået det minder E1 og A1 meget om hinanden. Redigeret af pilehave - 12-Oktober-2006 kl. 10:40 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nåh ja...glemte lige at nævne at E1 tilsyneladende ikke har 1080p output, det er kun XE-1
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
hej pilehave stadig er det anden generation så helt beta kan den ikke være og det med 1080p havde jeg skrevet stadig det er op til en selv om man vil handle jeg vil have når den findes i handlen men måske nok storebror hvis alle gjorde som du skrev fik vi jo aldrig noget nyt og der blev aldrig opfundet nye ting hilsen agger |
||
![]() |
||
![]() |
|
HD-E1 er ikke meget forskellig fra USA-modellen udover designet, så jeg vil fastholde at den er 1. generation.
Lad os nu droppe denne diskussion...det fører ingen vegne. Min pointe er at der garanteret ikke er nok til et FællesKøb på denne model. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |