|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
claus_dk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
||
Hurtig søgning: http://www.idealo.de/preisvergleich/MainSearchProductCategor y.html En del tyske firmaer der reklamerer med dem allerede. Synes det er surt at 1080p HDMI 1.3 maskinen først kommer engang sent i november! Men det er den jeg vil have :=) |
|||
Mvh Claus
~ Panasonic PV60E ~ Sanyo Z3 ~ Pioneer AX2AV-S ~ Denon 1920 ~ ~ HT.AudiovectorC2 ~ BH.KEFQ15 ~ CH.B&WCC6 ~ |
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6256 |
![]() |
||
Opdatering: Det ser ud til, at Tape Connection vil sælge dem Hold øje med deres hjemmeside |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7131 |
![]() |
||
er det fra TC du har de ord ? Hans |
|||
![]() |
|||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6256 |
![]() |
||
Ja
![]() |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
![]() |
|||
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
||
Hejsa, Vil lige blande mig lidt, for det jeg har kunnet finde frem til er, at E1 og XE1 er 2. generation. A1-modellerne er amerikanske 1. generations afspillere. I USA vil modellerne svarende til E1 og XE1 komme til at hedde A2 og XA2. Se f.eks.: http://www.unbeatable.co.uk/news/Toshiba-HD-DVD-players-HD-E 1-and-HD-XE1-launched/281605.html Boot tiden på 2. generations afspillerne skulle desuden være reduceret en del. Jeg mener også at have læst på et udenlansk forum, at de nye modeller ikke er ombyggede PC'er - de har helt andre chipsets. |
|||
![]() |
|||
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
||
Synes lige, I skal have et link til Toshibas egen engelske side om de nye afspillere: http://www.toshibahddvd.co.uk//products/hddvd_xe1.htm. De er da ikke helt tossede... |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Hej Alle Technikdirekt er inde i varmen igen. Det lader til at de har fjernet den skyhøje pris for forsendelser til DK, og det nu igen blot koster 22 euro at sende en Toshiba HD-E1 HD-DVD afspiller til DK. Technikdirekt er en af de gode forhandlere. De er ikke allerbilligst, men de tager VISA og har et godt ry. Toshiba HD-E1 koster lige nu 647 euro + 22 i porto = ca. 5000 kr leveret. Toshiba HD-XE1 koster lige nu 971 euro + porto = ca. 7500 kr leveret. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
||
Ved ikke, om det er nævnt, men den mindste model skulle ikke have 5.1-analogudgang, dvs at man skal have en receiver med HDMI for at kunne høre de forbedrede lydformater med den afspiller.
- ham der havde talt med TC, hørte han noget om hvornår de forventede at have dem? |
|||
![]() |
|||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
||
Vi får et mindre parti midt i november. Prisen er ikke 100% fastlagt endnu, men det bliver formentligt ikke dyrere end de 5000,- der er nævnt ovenfor for den lille model. Den store mangler jeg en bekræftelse på. Så snart vi har fastlagt prisen, vil den kunne forudbestilles på vores hjemmeside. |
|||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
For lige at supplere de "gamle" indlæg i denne tråd, så kan jeg da nu oplyse, at TC har Toshiba HD E1 på lager til 4999 kr. De har nemlig lige afsendt mit eksemplar i dag Nøøjjj hvor jeg glæder mig Til gengæld er Toshiba´en ret svær at få fat i lige nu i Tyskland. |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
||
hej man kan ikke se på deres hjemmeside, de har på lager, så måske har de ikke flere ,??,har lige bestilt toshiba hdxe1 til 7254kr ,ved www.xave.dk ,de ville få den i den, i den her eller næste uge.håber det er rigtigt,for på deres hjemmeside, står der på lager levering 2-3dage,??. Redigeret af agger - 05-Januar-2007 kl. 14:03 |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hej agger - ja men jeg synes slet ikke at man hos TC kan se noget om lagerstyring. Men TC fik Toshiba sendingen i går torsdag så mon ikke der er en enkelt eller to..... Vedr. din HDXE 1, så håber jeg at det er rigtigt med XAVE. Men jeg tror helt ærligt ikke på det. Det skyldes, at jeg flere steder (også i Europa) har læst, at den model først kommer ultimo januar - primo februar. Men jeg krydser fingre for dig |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |