recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba HD-E1 hvor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba HD-E1 hvor?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
claus_dk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 09:37

Hurtig søgning:

http://www.idealo.de/preisvergleich/MainSearchProductCategor y.html

En del tyske firmaer der reklamerer med dem allerede.

Synes det er surt at 1080p HDMI 1.3 maskinen først kommer engang sent i november! Men det er den jeg vil have :=)

Mvh Claus
~ Panasonic PV60E ~ Sanyo Z3 ~ Pioneer AX2AV-S ~ Denon 1920 ~
~ HT.AudiovectorC2 ~ BH.KEFQ15 ~ CH.B&WCC6 ~

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6256
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 11:13

Opdatering:

Det ser ud til, at Tape Connection vil sælge dem

Hold øje med deres hjemmeside

Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7131
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 11:18

er det fra TC du har de ord ?

Hans

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6256
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 12:21
Ja
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Flemmings Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Oktober-2003
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 18:49

Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Oprindeligt skrevet af Decap_dk Decap_dk skrev:

Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Jeg tror ærligt talt ikke der er basis for FK på en "beta" vare som Toshibaen er.Vent dog et ½ års tid, så kan det også være der er flere film til din dyre afspiller

Hvorfor er toshibaen en "beta" varer ??? det var da en underlige påstand lige pludselig at slynge ud. prøv at argumentere for det du siger ...

- Fordi det er en PC pakket ind i et pænt kabinet, der er ikke integrerede kredsløb som på en normal DVD-afspiller
- Fordi den ifølge Toshiba selv nedskalerer 1080p materiale til 480p for derefter at opskalere til 720p
- Fordi den er hundrede år om at "boote"

Ja...det er mange grunde til IKKE at være "first-mover"

PS: Læs f.eks. http://www.ultimateavmag.com/hddiscplayers/706toshxa1/index1 .html der dog er en anmeldelse af storebror (og forgænger) XA1. Men de to er meget ens sådan helt grundlæggende. Sådan som jeg har forstået det minder E1 og A1 meget om hinanden.

Hejsa,

Vil lige blande mig lidt, for det jeg har kunnet finde frem til er, at E1 og XE1 er 2. generation. A1-modellerne er amerikanske 1. generations afspillere. I USA vil modellerne svarende til E1 og XE1 komme til at hedde A2 og XA2. Se f.eks.: http://www.unbeatable.co.uk/news/Toshiba-HD-DVD-players-HD-E 1-and-HD-XE1-launched/281605.html

Boot tiden på 2. generations afspillerne skulle desuden være reduceret en del. Jeg mener også at have læst på et udenlansk forum, at de nye modeller ikke er ombyggede PC'er - de har helt andre chipsets.

Til top
Flemmings Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Oktober-2003
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 19:05

Synes lige, I skal have et link til Toshibas egen engelske side om de nye afspillere: http://www.toshibahddvd.co.uk//products/hddvd_xe1.htm. De er da ikke helt tossede...

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2006 kl. 22:52

Hej Alle

Technikdirekt er inde i varmen igen. Det lader til at de har fjernet den skyhøje pris for forsendelser til DK, og det nu igen blot koster 22 euro at sende en Toshiba HD-E1 HD-DVD afspiller til DK.

Technikdirekt er en af de gode forhandlere. De er ikke allerbilligst, men de tager VISA og har et godt ry.

http://www.technikdirekt.de

Toshiba HD-E1 koster lige nu 647 euro + 22 i porto = ca. 5000 kr leveret.

Toshiba HD-XE1 koster lige nu 971 euro + porto = ca. 7500 kr leveret.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2006 kl. 13:06
Ved ikke, om det er nævnt, men den mindste model skulle ikke have 5.1-analogudgang, dvs at man skal have en receiver med HDMI for at kunne høre de forbedrede lydformater med den afspiller.

- ham der havde talt med TC, hørte han noget om hvornår de forventede at have dem?
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2006 kl. 13:50

Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:

- ham der havde talt med TC, hørte han noget om hvornår de forventede at have dem?

Vi får et mindre parti midt i november. Prisen er ikke 100% fastlagt endnu, men det bliver formentligt ikke dyrere end de 5000,- der er nævnt ovenfor for den lille model. Den store mangler jeg en bekræftelse på. Så snart vi har fastlagt prisen, vil den kunne forudbestilles på vores hjemmeside.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 12:39

For lige at supplere de "gamle" indlæg i denne tråd, så kan jeg da nu oplyse, at TC har Toshiba HD E1 på lager til 4999 kr. De har nemlig lige afsendt mit eksemplar i dag

Nøøjjj hvor jeg glæder mig

Til gengæld er Toshiba´en ret svær at få fat i lige nu i Tyskland.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 14:02

hej

man kan ikke se på deres hjemmeside, de har på lager, så måske har de ikke flere ,??,har lige bestilt  toshiba hdxe1 til 7254kr ,ved www.xave.dk ,de ville få den i den, i den her eller næste uge.håber det er rigtigt,for på deres hjemmeside, står der på lager levering 2-3dage,??.

Redigeret af agger - 05-Januar-2007 kl. 14:03
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2007 kl. 14:18

Hej agger - ja men jeg synes slet ikke at man hos TC kan se noget om lagerstyring. Men TC fik Toshiba sendingen i går torsdag så mon ikke der er en enkelt eller to.....

Vedr. din HDXE 1, så håber jeg at det er rigtigt med XAVE. Men jeg tror helt ærligt ikke på det. Det skyldes, at jeg flere steder (også i Europa) har læst, at den model først kommer ultimo januar - primo februar. Men jeg krydser fingre for dig 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu