recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba HD-E1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba HD-E1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Emne: Toshiba HD-E1
    Sendt: 02-Februar-2007 kl. 13:27

Prisen her hjemme lægger på ca 4400 kr.

I tyskland ca 438 euro eks fragt for den billigste.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=125229&c=eur

Og nu vi alligvel kigger på Sharp i fælleskøb så skal vi vel også ha en HD afspiller med eller blot mig?

Konen sidder nu og sider vores 32pf9731 er for småt og var hende som ikke ville ha større, er sgu da ikke nemt..

Redigeret af glade - 02-Februar-2007 kl. 14:10
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2007 kl. 13:32

Hej glade - jeg kan i det mindste varmt anbefale Toshiba´en - den er bare god. Se min lille uformelle test af denne her:   http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19616& KW=toshiba+HD+e1

Held og lykke med dit forslag

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2007 kl. 13:40
Ja har læst den og er helt med.. men lars er ikke meget for vi skal ha den FK pga af prisen desværre er presset ned allerede, men har set den til 3999 kr her hjemme så burde være muligt..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2007 kl. 13:45

Ja.... jeg tror Lars har ret, men selvfølgelig kan prisen da presses lidt. Måske kunne man få TC med på et FK. Måske ikke til en meget lav pris, men i stedet får I jo servicen og garantien

Jeg valgte selv TC af de samme årsager.

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2007 kl. 13:56

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Måske kunne man få TC med på et FK. Måske ikke til en meget lav pris, men i stedet får I jo servicen og garantien

Jeg valgte selv TC af de samme årsager.

TC er ikke rigtigt interesseret i Fælleskøb mere. Sansynligvis fordi det er svært at kombinere service med ultra lav advance, sammenholdt med at priserne jo er i bund på DVD og flad-TV nu. Konkurrencen er hård på det marked, og man skal være heldig for at finde en model der kan sættes væsentligt ned blot ved at gå sammen om at købe.

Men tilbage til HD E1. Xave havde den til 3.999,- men den er væk fra deres sortiment igen. Billigste herhjemme lige nu er 4.288,- hos en IT forretning. Hvis vi kan aftage en 50 stykker, kan vi sikkert få prisen ned på 3.999,- igen ... problemet er blot at så små besparelser ikke giver 50 tilmeldinger.

Fælleskøb er fortsat en god idé, men der bliver længere og længere imellem de gode hvor besparelsen er stor procentvis. Og Toshiba HD E1 er helt sikkert ikke en model der egner sig til Fælleskøb, dertil er konkurrencen på at sælge den fra alle sider allerede alt for hård.

/Lars

Redigeret af Lars - 02-Februar-2007 kl. 13:58
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2007 kl. 14:00
Iorden lars, tilføje blot nu man vil lavde FK på fuld HD at en afspiller til ville være super ;-)
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2007 kl. 16:57

Vil blot tilføje, at den kan købes hos Medianess.de for godt 3.500 inkl forsendelse og betaling med kreditkort

Der har jeg netop lagt en bestilling.

Ikke dermed sagt, at fælleskøb på apparatet pr definition er en dårlig idé, men det er priser som dette det skal konkurrere med.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu