recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba (LCD) eller pana (plasma)?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba (LCD) eller pana (plasma)?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
sommelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2005
Sted: Hjemme :)
Status: Offline
Point: 1365
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2006 kl. 20:50

Tillykke med valget. Glæd dig

m.v.h.

Til top
wigant Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2006 kl. 11:04

Tillykke...

Nu nåede jeg jo ikke lige at få svaret inden du bestilte, men ville helt klart også have anbefale PANA'en. Var i Tapeconnection i Århus i lørdags og der hang Toshibaen 37" ved siden af  42". Der var helt sikkert bedre antennebillede på Pana'en (købte selv en Pana 37" og har bestemt ikke fortrudt det).....

Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2006 kl. 12:33

Så kom mit tv endelig i går. Og nu har jeg fået kigget både noget almindeligt tv, noget x360 og et par film, og jeg er så absolut tilfreds med det...

Billedet står rigtig godt, og der er heldigvis ikke nogle pixelfejl, så det skal jeg sku nok blive glad for...

Men mange tak for alle svarene. De var med til at hjælpe mig på vej mod dette fantastiske tv, så nu skal det bare lige "køres til" og indstilles helt perfekt, og så står den bare på hjemmebio ...

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu