|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tobi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 23-April-2006 kl. 04:27 |
Hej allesammen Jeg er ny herinde, men har har fulgt meget med i de forskellige tråde vedrørende lcd-tv, da jeg står foran et snarligt køb af lcd-tv. Jeg har undersøgt på kryds og tværs, er blevet fristet af de mange flotte og gode Samsung tv. Men jeg ender altid med at fristes mest af toshiba 27wl54g modellen til ca. 5500,-kr hos Pixmania. Den lyder jo rigtig god til prisen. Men det er jo ikke lige en model man kan gå ned og se i en butik. Den har to hdmi indgange, 900 i kontrast, 8ms, hd-ready o.s.v. Alt i alt meget fornuftig. Næsten lidt for godt til at være sandt??hmmm.... Er der nogen der kender til modellen? og hvordan kan den ikke være nævnt herinde tidligere, kan man undre sig...Jeg mener...til den pris?? på forhånd tak for interessen |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() |
Toshiba skulle vist være god kvalitet. Toshiba 32WL66Z får i hvert fald roser på den tyske AreaDVD http://www.areadvd.de
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |