|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Casp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Så skete det....min bestilling røg afsted til www.digitalo.de Det blev 1 stk. Toshiba 37C3030D som kostede: Total amount of the items: 948,90&a mp;n bsp;Euro Så venter jeg bare spændt på at påsken afskaffes, så de kan få min skærm afsted /Casp |
||
![]() |
||
Michael Thisted ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Very Niiice :D Lad os høre hvordan det går med det hele :) Fordriv tiden med et par kolde påske øl ;) God påske ! |
||
SAMSUNG UE55JU7005 UHD
SONY STRDN1080 SURROUND CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP SONY UBPX700B 4K NVIDIA SHIELD 2017 |
||
![]() |
||
Michael Thisted ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|
Kom da lige til at læse om den du har købt... er du sikker på at der er digitaltuner i den ??? Kan ikke lige se andet end analog tuner nemlig... ? |
||
SAMSUNG UE55JU7005 UHD
SONY STRDN1080 SURROUND CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP SONY UBPX700B 4K NVIDIA SHIELD 2017 |
||
![]() |
||
Casp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Jo, der er digital tuner i denne model, se her: |
||
![]() |
||
Axel F ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
De skriver Betyder det så at der er 2 tunere i ? (både digital og analog) |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
De skriver Betyder det så at der er 2 tunere i ? (både digital og analog) Nej, jeg mener kun der er en tuner, hvor man så kan vælge at bruge den ene eller den anden. /Lars [/QUOTE]nej der er 2 tunere en analog og en digital - men du kan kun bruge en af gangen |
||
![]() |
||
Axel F ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Nej, jeg mener kun der er en tuner, hvor man så kan vælge at bruge den ene eller den anden. /Lars [/QUOTE]nej der er 2 tunere en analog og en digital - men du kan kun bruge en af gangen OK takker det er faktisk lidt svært at hitte ud af med det tuner halløj |
||
TV...Panasonic PX700
DVD REC...Pioneer 545HX-S |
||
![]() |
||
andenand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Hvordan betalte du gennem Digitalo.de? jeg har fået at vide af dem (pr. tlf.) at jeg skulle sende mail da betaling gennem deres side/system ikke var muligt) De skulle så vende tilbage med en pris på forsendelse - men har ikke hørt fra dem endnu - 2 arbejdsdage siden. (Vil jo gerne have det bestilt :) ) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Efter et par dage kom der en mail med et sikkert link hvor jeg betalte med Visa-kort og fik varen et par dage efter! Meget effektivt. /Casp |
||
![]() |
||
andenand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Var det danske fragtmænd som leverede til dig? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har fået min skærm, er godt tilfreds - billedet er WOW med xbox360 samt hd-kabel! Det analoge signal via Strofa er ikke super-skarpt, men stadig godt. Knivskarpt med antenne og ved brug af den digital tuner! Pænt design, og ganske glimerende fjernbetjening. Min tilfredshedsgrad: 9,5/10 - specielt pga. pris/ydelse og design. (Sammenligningsgrundlaget er begrænset da jeg har INGEN teknisk indsigt i markedet) Det er i øvrigt ikke danske fragtmænd som levere- men lignede. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |