recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TOSHIBA WL66z vs SONY 32D3000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTOSHIBA WL66z vs SONY 32D3000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 273
Direkte link til dette indlæg Emne: TOSHIBA WL66z vs SONY 32D3000
    Sendt: 12-August-2007 kl. 12:51

Hej

Tænker på at skifte tv, kan det mærkes ses følels og høres hvis jeg skifter fra Toshibaen til Sonyet, eller er det bare spild af penge

Mvh

Oakie

Til top
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2006
Point: 273
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2007 kl. 13:08

Hmm

slet ingen der har erfaringer med sonys model

Oakie

Til top
Mich Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Januar-2007
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2007 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Oakie Oakie skrev:

Hmm

slet ingen der har erfaringer med sonys model

Oakie

Hej Oakie

For mit vedkommende er det mere problemet med erfaringer med Toshiba. Jeg har for nylig skiftet fra Philips 37PF9731D til Sony KDL40D3000.

Philipsen har jo som bekendt haft sine ting at slås med, men var ellers noget af det bedste man kunne få sidste år, så jeg ver bange for specielt billedet med ikke-HD kilder på Sony'en.

Men det behøvede jeg ikke være. Sony'en har endnu bedre sort-niveau og en tuner-del som slipper mindre støj igennem på billederne. Jeg er vildt imponeret over Sony'en efter lige at have fået justeret farverne ind, så det er lidt mere neutralt.

Fra ny har Sony'en nogle ret forkerte og overmættede farven, så man skal lige forbi service-menuen og rette lidt (andre tråde har linket til hvordan og hvor meget). Herefter er billedet bare imponerende - selv fra analog tuner !

Jeg har prøvet full-HD på 37" i et år - og kan konstatere at det ikke er vigtigt at tænke på sålænge man ikke har min. 46" TV og masser af HD materiale. Så hellere spare de sidste 10.000kr op til Sony's nye W3000 med full-HD. Erfaringen var jo også at på TV med en prislap på 25.000kr var afskrivningen ca. 1000kr/md !!! Så jeg vil aldrig have så mange penge ude at ride igen. Udviklingen går så hurtigt at sidste års topmodel KDL40X2000 ikke har en chance mod dagens mellemklasse KDL40D3000, som har 1080P/24 og 100Hz samt DVB-C tuner !

Bare nogle hurtige indtryk.

mvh Mich

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2007 kl. 17:37

Jeg har selv haft WL66Z og har nu C3000 og jeg har været meget tilfredse med begge. De giver et rigtig godt billede, i forhold til prisen. Jeg er ret sikker på du kommer til at slippe omkring det dobbelte for Sony'en - og uden tvivl er Sony'en bedst.

Men når det så er sagt så er det jo altid et spørgsmål om Sony'en så også er dobbelt så god som Tosh'en ?

Det kan du kun selv afgøre ved at tage ud og opleve det live!

Mvh.

Casper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu