recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba wl68
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba wl68

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tj57454 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Toshiba wl68
    Sendt: 25-Februar-2007 kl. 18:43
Hej!

Jeg er ny bruger,  men har de seneste par uger luret lidt omkring. Fantastisk forum i kører! Jeg har kigget  på Toshibas nye model wl68. Er der nogen, der har gjort sig nogle erfaringer med den? Kan se i en anden tråd, at mange netop har eller vil købe netop denne model. Jeg er mest interesseret i billedkvalitet ved alm tv og dvd. Ikke interesseret i plasma, da pio er for dyr og pana for grim (sorry)

Redigeret af tj57454 - 25-Februar-2007 kl. 19:21
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 18:52

Kan kun anbefale den herfra. Har haft en 32WL68P i 3mdr. Det spiller max

Til top
tj57454 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 19:23
Lyder godt Bimsen! Havde du gjort dig sammenligninger med andre modeller, inden du købte? Eller hvad var dine kriterier for at vælge netop denne model?
Til top
Toppi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-Januar-2006
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 19:30

Oprindeligt skrevet af tj57454 tj57454 skrev:

Hej!

Jeg er ny bruger,  men har de seneste par uger luret lidt omkring. Fantastisk forum i kører! Jeg har kigget  på Toshibas nye model wl68. Er der nogen, der har gjort sig nogle erfaringer med den? Kan se i en anden tråd, at mange netop har eller vil købe netop denne model. Jeg er mest interesseret i billedkvalitet ved alm tv og dvd. Ikke interesseret i plasma, da pio er for dyr og pana for grim (sorry)

Jeg synes også det står ret godt med alm tv-signal. Har dog fået stofanets digital signal koblet på, hvilket har forbedret det en del.

Har også haft modellen før - wl66, og lyden i den nye er blevet væsentligt bedre. Nu lyder det faktisk ret godt, hvilket man ikke kan sige om alle lcd's.

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 19:44

Billedet er godt for en LCD. Ved fodbold er der ingen efterslæb. Den analoge tuner er bedre end min 29" Panasonic CRT (jeg har kun analog TDC kabel). Lyden er klart bedre end jeg forventede. Pixelmapping 1:1 på VGA står knivskarpt! Der er ingen brum eller mislyde som ellers ofte omtales på andre modeller af fladskærme.

Fjernbetjeningen er under middel, men resten er best buy efter min mening. Uden at have lavet direkte side-by-side test, er min holding at den er fuldt ud lige så god som Philips topmodeller.

Til top
tj57454 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2007 kl. 01:02
Den nye model har active vision 100 - hvad er det, og hjælper det noget?
Til top
tj57454 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2007 kl. 19:38
Har fundet ud af Active Vision modulet. Er der forskel i billedkvaliteten fra 32 tommer til 37 tommer?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu