|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Jeg ser det kun som en naturlig udvikling - priserne har været delvis kunstigt holdt oppe i flere år - og noget af det har skyldtes investeringer i fabriks/produktionslinier af eks. LCD paneler, men dem findes der nu masser af der spytter paneler ud i en lind strøm så produktionsprisen bliver lavere og lavere, også på lidt større paneler, og også til "discount tv" - det betyder at priserne er nødt til at falde Elektronik komponenter koster jo ingenting mere og produktion af et LCD tv i 32" koster ikke mere idag end produktion af et 32" CRT, så der er ingen grund til de skal koste så meget mere. 37" bliver standard istedetfor 32" - til priser under det vi så for 32" i 2006
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Jo! "fuld-super-highend-duper-sygt-vildt-mega-over-kodyl-fantala stisk-surround-lys-ud-af-alle-sider-Ambilight" Redigeret af Kief - 15-Februar-2007 kl. 23:39 |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
hahaha - sådan et vil jeg ha' |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
Bendix ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2215 |
![]() |
|
oz mig oz mig. |
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Det må da være et oldfund eller en discount model der er gravet frem. Den har jo kun Pixel Processing 3 hvor WL66 har Pixel Processing 3+ og WL68 har Pixel Processing 4. Det kan vi da ikke bruge til noget |
||
![]() |
||
Tortex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Tortex: Ja jeg må give dig ret i at det er en "ny" version Den mangler en del i specs forhold til WL68 så jeg vil tro den skal tolkes som en efterfølger til WL66 |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Nu fik jeg endelig svar fra Toshiba. Det lyder som et spændende bekendtskab! Hello Casper |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
HMAC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|
Der står noget om modellerne på www.areadvd.de (se under den 26.1.2007). Der er tale om en serie, der skulle være særdeles fornuftigt prissat - f.eks. er den vejledende udsalgspris i Tyskland for 37" EUR 1.299 og for 42" EUR 1.599. Og dette er vejledende priser - i praksis vil de nok hurtigt kunne købes 10-20 % billigere
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja tv'et kan allerede købes i 37" til under 1000€ ... se det er billigt for en helt ny model! :)
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|
Toshiba har også nævnt, at de nye Cxxxx serier skal vises frem på CeBIT 2007, som jo afholdes her i midten af marts. Mon ikke vi bliver meget klogere til den tid? |
||
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
||
![]() |
||
Tortex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
|
Nåmen er den så ringere eller bedre end WLT68-serien? Eller er det en mellemting mellem 66 og 68? Jeg forsøger at finde ud af hvor man kan se 68-serien "for real". Tapeconnection i Århus har den ikke - ejheller Elgiganten i Aalborg eller nogle af de andre usle butikker i området. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |