Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Strange
Guld medlem
Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
|
Emne: Toshiba? Sendt: 08-Februar-2010 kl. 09:20 |
Er der andre herinde der har hørt om / oplevet at deres Toshiba 635 eller 636 ikke vil tænde og man skal tænde det ved først at slukke helt for det på selve tv'et, tænde igen og først derefter kan man tænde på betjeningen?
Jeg har returneret en 636 model og overvejer nu at købe en 635 model, men jeg har hørt at problemet eksisterer på begge modeller fra et par stykker. Hvad er jeres erfaring? Jeg gider i al fald ikke have et tv hvor man periodisk ikke kan tænde det via fjernbetjeningen 
|
 |
Lars_B
Ny bruger
Oprettet: 11-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 2
|
Sendt: 11-Februar-2010 kl. 10:38 |
Har haft nøjagtigt samme problem med mit 32AV635, og har også læst på nettet om andre med samme ballade.
Toshiba har ikke support på deres TV i DK, så jeg kontaktede deres UK support, de kendte dog ikke til generelle problemer med dette, men anbefalede at jeg indleverede det til reparation.
Nu har det faktisk kørt OK i et stykke tid, men jeg tror sgu' alligevel at jeg afleverer det til rep., når andre har samme problem, må der altså være et eller andet grueligt galt. 
|
 |
Parabolen
Super bruger
Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 271
|
Sendt: 12-Februar-2010 kl. 16:08 |
Min svoger har haft samme problem med sit apparat som Strange beskriver.
Er det ikke noget der kan klares ved en opdatering af apparatet...jeg ved at denne funktion er på den?
|
/Erik
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 16-Februar-2010 kl. 22:56 |
Jeg tror umiddelbart det er en fejl i TV'et....
|
 |
Parabolen
Super bruger
Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 271
|
Sendt: 16-Februar-2010 kl. 23:29 |
Jeg talte med svogeren i forgårs og kunne fortælle at problemet er aftagende. Jeg skal derud på fredag så får jeg nok mere at vide.
|
/Erik
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 16-Februar-2010 kl. 23:34 |
Uden firmware opdatering? Jeg har leveret tilbage og er hoppet på et Philips i stedet....
|
 |
Lars_B
Ny bruger
Oprettet: 11-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 2
|
Sendt: 17-Februar-2010 kl. 08:55 |
Jeg har haft kontakt til Toshibas support i UK, og de mente ikke, at det kunne klares med en firmware-opdatering.
Vi har de sidste uger ikke haft problemer med apparatet, men hvis det kommer igen, så ryger det retur med det samme, og da specielt når man nu læser, at andre har de samme problemer.
|
 |
Strange
Guld medlem
|
Sendt: 17-Februar-2010 kl. 11:21 |
En sejr i sig selv at du fik fat i deres support... Ringede i næsten fem timer uafbrudt da jeg prøvede og fik hver gang at vide at jeg skulle prøve igen om 5 minutter. Køber ALDRIG Toshiba mere, i al fald ikke så længe at deres TV har de problemer..... Synd, fordi billedet var nu ganske fint, men det hjælper jo ikke noget når der er et så vildt problem.
|
 |