|
Touch pc til ophæng |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
19,5 tommer touch-PC, der kan hænge på væggen. Windows 8.1 http://www.msi.com/product/aio/AE200.html#hero-specification |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Kig evt. på Adesk Pure
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
ellers har både Dell, HP og Lenovo All-in-one løsninger med touch skærm i str 21" og op.
|
|
![]() |
|
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Den fra MSI ser ikke helt skidt ud. Det kunne godt blive den. |
|
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Jeg har hængt ipad op til dette formål, det fungerer fint også ved flere kameraer (8 stk her)
I det app jeg bruger kan man klikke på billedet og det bliver med det samme stort og zoom bart
|
|
![]() |
|
Mr. Laursen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Det kommer ikke til at virke hos mig med ipad. Jeg har analog videoovervågning og min dvr er kun kompatibel med Windows, så kan derfor ikke få overvågningen frem på ipad'en. Men jeg tror jeg har fundet en løsning i en hp touchsmart 600-1050sc. Den har separat input så jeg kan tilslutte min dvr via hdmi eller coax. Og den kan hænges op. Meeeen den koster lidt mere end forventet, så jagten går ind på en brugt....
Tak for hjælpen. Det er altid dejligt at få udvidet sin horisont lidt... Mvh Mark |
|
Mvh. Mark
Bio: NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX AppleTv Stue: Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |