recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Touch tastatur til PC?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Touch tastatur til PC?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Touch tastatur til PC?
    Sendt: 24-August-2013 kl. 14:16
Her i en verden hvor alt er muligt, kan jeg så få et touch tastatur til min PC? Altså lissom det jeg sidder og skriver på lige nu på iPad?

Har slidt bogstaverne af tre Logitech tastaturer på tre år, de sidste to er af typen med baggrundslys. Troede faktisk de var mere robuste, men der ligger bare et tyndt lag "maling" som danner bogstav på toppen. Har fået byttet det een gang hos Logitech, men de blir vel ikke ved?
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 18:55
Det er ikke en option. Dog benytter jeg i vid udstrækning min iPad, hvilket foreløbigt sparer mig for 50kw strøm i md. Surfer en del må jeg indrømme.

Og netop det at jeg skriver mindst lige så hurtigt på iPad, gør at et touch tastatur til PC vil være ideelt.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5309
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Her i en verden hvor alt er muligt, kan jeg så få et touch tastatur til min PC? Altså lissom det jeg sidder og skriver på lige nu på iPad?
Tja, hvis du skal vel skifte din monitor til en med touch, og skifte operativsystem til Windows 8 (muligt der også findes touch med driver til ældre windows udgaver).
Lidt om emnet:

Mvh. JørgenT

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 19:53

Dog benytter jeg i vid udstrækning min iPad, hvilket foreløbigt sparer mig for 50kw strøm i md. Surfer en del må jeg indrømme.

Har du overvejet at slukke computeren ind i mellem?

Det er 100w 16 timer i døgnet i 31 dage om måneden......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 20:03

Hvorfor ikke bare bruge din iPad som keyboard?
http://airkeyboard2.skygears.com/

Et tilfældigt touch tastatur har ikke nødvendigvis samme følsomhed som din iPad.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Tja, hvis du skal vel skifte din monitor til en med touch, og<span style="line-height: 1.4;"> skifte operativsystem til Windows 8 (muligt der også findes touch med driver til ældre windows udgaver).</span>
Lidt om emnet:

Mvh. JørgenT

Ja ok, det lyder ikke som om det er så fedt...
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Dog benytter jeg i vid udstrækning min iPad, hvilket foreløbigt sparer mig for 50kw strøm i md. Surfer en del må jeg indrømme.

Har du overvejet at slukke computeren ind i mellem?

Det er 100w 16 timer i døgnet i 31 dage om måneden......

Klaus

Den blir kun tændt en gang imellem, iPad ordner al surf og spil.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvorfor ikke bare bruge din iPad som keyboard?
http://airkeyboard2.skygears.com/

Et tilfældigt touch tastatur har ikke nødvendigvis samme følsomhed som din iPad.

Klaus

Det viste jeg ikke det kan. Problemet er så at jeg lægger beslag på begge computere.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 20:18
Køb dette "keyboard":

Der er det bordet der bliver slidt.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 09:16
Simpel løsning - Lad være med at kigge på tastaturet - Når nu du skriver så meget har du lært blindskrift på 14 dageWink
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 18:05
@Kampus - du kan som sådan ikke få et "touch" baseret keyb i normal handel. Der fandtes vist engang noget der ligner i glas til industrifølsom brug (læs sygehuse, levnedsmiddelprodukton hvor der kræves certificeret garanti for at det kan vaskes af) men prisen er omkring 3K sidst jeg kiggede efter. Og jo - jeg tror såmænd nok logitech opretholder garantien på deres keyboards. Logitech supporten har en ret god tilgang til support - totalt no bullshit -  de bytter bare - det er så meget billigere for dem bare at bytte rundt, frem for at sidde og forsøge at stille folk i dårligt lys ved om det nu også er en fejl eller ej.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu