|
Touch tastatur til PC? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2013 kl. 14:16 |
|
Her i en verden hvor alt er muligt, kan jeg så få et touch tastatur til min PC? Altså lissom det jeg sidder og skriver på lige nu på iPad?
Har slidt bogstaverne af tre Logitech tastaturer på tre år, de sidste to er af typen med baggrundslys. Troede faktisk de var mere robuste, men der ligger bare et tyndt lag "maling" som danner bogstav på toppen. Har fået byttet det een gang hos Logitech, men de blir vel ikke ved? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er ikke en option. Dog benytter jeg i vid udstrækning min iPad, hvilket foreløbigt sparer mig for 50kw strøm i md. Surfer en del må jeg indrømme.
Og netop det at jeg skriver mindst lige så hurtigt på iPad, gør at et touch tastatur til PC vil være ideelt. |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
|
Tja, hvis du skal vel skifte din monitor til en med touch, og skifte operativsystem til Windows 8 (muligt der også findes touch med driver til ældre windows udgaver). Lidt om emnet: Mvh. JørgenT |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Har du overvejet at slukke computeren ind i mellem? Det er 100w 16 timer i døgnet i 31 dage om måneden...... Klaus |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Hvorfor ikke bare bruge din iPad som keyboard? http://airkeyboard2.skygears.com/ Et tilfældigt touch tastatur har ikke nødvendigvis samme følsomhed som din iPad. Klaus |
||
![]() |
||
|
Ja ok, det lyder ikke som om det er så fedt... |
||
![]() |
||
|
Den blir kun tændt en gang imellem, iPad ordner al surf og spil. |
||
![]() |
||
|
Det viste jeg ikke det kan. Problemet er så at jeg lægger beslag på begge computere. |
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Køb dette "keyboard":
Der er det bordet der bliver slidt.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
|
Simpel løsning - Lad være med at kigge på tastaturet - Når nu du skriver så meget har du lært blindskrift på 14 dage
![]() |
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
@Kampus - du kan som sådan ikke få et "touch" baseret keyb i normal handel. Der fandtes vist engang noget der ligner i glas til industrifølsom brug (læs sygehuse, levnedsmiddelprodukton hvor der kræves certificeret garanti for at det kan vaskes af) men prisen er omkring 3K sidst jeg kiggede efter. Og jo - jeg tror såmænd nok logitech opretholder garantien på deres keyboards. Logitech supporten har en ret god tilgang til support - totalt no bullshit - de bytter bare - det er så meget billigere for dem bare at bytte rundt, frem for at sidde og forsøge at stille folk i dårligt lys ved om det nu også er en fejl eller ej.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |