|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() Sendt: 26-Juli-2008 kl. 13:11 |
Vidste ikke rigtigt hvor jeg skulle lægge dette spørgsmål, det er heller ikke nogen stor sag. Har I set de L'easy reklamer i diverse blade? De kører et Tour de France tema for tiden En af reklamerne er med et komplet surround anlæg. Overskriften lyder: "Hør Touren hele vejen rundt". Er Tour de France i surround sound? Mig bekendt skal kildematerialet være optaget i surround, før et surroundanlæg kommer til sin ret. Eller har jeg misforstået noget? Touren er måske i surround sound? Jeg ser det ikke selv. Hvad mener I, er det falsk markedsføring, eller er det ikke anderledes end f.eks. en slagter der skriver "Byens bedste leverpostej". Selvfølgelig kan anlægget også bruges til andet tv underholdning. |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Mene at Tour de France bliver udsendt i HDTV med Dolby Digital 5.1, så
det er nok her at det er komme fra. |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
Ja, rigtigt, på Eurosport HD er det i DD 5.1. Beklager. http://consumer.eurosport.dk/allsports/sport_sto1584440.shtm l Så er reklamen jo i orden. Med undtagelse af, der er nok stadig en del af L'easy's kunder der ikke tænker over, de skal have abonnement på HDTV for at kunne høre Touren hele vejen rundt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |