recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tour de France og VPN.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tour de France og VPN.

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2024 kl. 07:42
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Personligt gider jeg ikke rode med ukendte VPNs

Hej.

Det er nemt. Her er en vejledning til Windscribe VPN, jeg bruger den både på PC og Chromecast med Google TV.

Click på Tænd/Sluk Icon, så laver den en forbindelse til den udenlandske server du sidst brugte.
der er en rullemenu med 'Locations'. De lande ved stjerner er betaling lande og byer med servere. 
Vælg et land uden stjerner, og en by og server med hjerte for gratis.
Click på Sluk Icon når der er færdig med VPN, og vil tilbage til Danmark.

Jeg syntes at det er meget nemt, og gratis at prøve.

'When you create an account with Windscribe, by default you will have a Free account with 2GB of VPN bandwidth every month.
If you add and confirm your email address, you will automatically be upgraded to the Free 10GB per month plan.'

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 27-Juni-2024 kl. 07:59
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-November-2006
Point: 766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2024 kl. 18:54
Får du penge af windscribe?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2024 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Hej.

Først tak for dit spørgsmål. Windscribe er et Canadisk firma og jeg får ingen penge fra dem.

Hilsen Carsten.

Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Maj-2009
Point: 1093
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2024 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Personligt gider jeg ikke rode med ukendte VPNs

Hej.

Det er nemt. Her er en vejledning til Windscribe VPN, jeg bruger den både på PC og Chromecast med Google TV.

Click på Tænd/Sluk Icon, så laver den en forbindelse til den udenlandske server du sidst brugte.
der er en rullemenu med 'Locations'. De lande ved stjerner er betaling lande og byer med servere. 
Vælg et land uden stjerner, og en by og server med hjerte for gratis.
Click på Sluk Icon når der er færdig med VPN, og vil tilbage til Danmark.

Jeg syntes at det er meget nemt, og gratis at prøve.

'When you create an account with Windscribe, by default you will have a Free account with 2GB of VPN bandwidth every month.
If you add and confirm your email address, you will automatically be upgraded to the Free 10GB per month plan.'

Hilsen Carsten.

Det er også nemt at åbne tv2 appen
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Maj-2009
Point: 1093
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2024 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Var det også ham der reklamerede for Android bokse at tvilsom kvalitet
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2024 kl. 07:21

Var det også ham der reklamerede for Android bokse at tvilsom kvalitet

Hej.

Jeg ser Tour de France i sommerhuset med en Chromecast med Google TV.
Andriod boksen bruges der hjemme. 

Citat longjohn2:'man kan tjekke om de er ramt af denne malware ved at undersøge systemfilerne for enten en mappe: 
"data/system/Corejava " 
Eller en fil: "/data/system/shared_prefs/open_preference.xml"'

Jeg kan oplyse, at sidste gang jeg checkede, har jeg ingen af nævnte mapper eller filer?

Hilsen Carsten.

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2024 kl. 07:24

De andre år har de sendt aften touren, der netop er det sammendrag du efterlyser.

Hej.

Efter at jeg havde set et redigeret sammendrag i går på en lille time, fandt jeg et godt klip
på 1:30 på Tour de France hjemmeside. Her er et skærmdump:

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 30-Juni-2024 kl. 07:26
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Point: 2240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2024 kl. 12:34
Det nemmeste: 
1) Smid en antenne op - i et opbevaringsrum, eller ind på loftet, hvis der er adgang til et sådant...
2) Få et abonnement på enten TV2 Alene-kort, hvis tilgængelig, ellers Norlys Flex
3) Se Touren uden bøvl med VPN...

TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4855
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2024 kl. 12:56
Her er der et tip til Carsten og andre der falder i søvn til TdF. Evt kan det også bruges til at slukke for TV’et i de kedelige timer, og kun se den del af Touren der er spændende. Her er Lurdefrance LOL

Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2024 kl. 16:27
Hej.
Tak til både Munch og mnielsen for gode indlæg.
Jeg kendte ikke Lurdefrance, det må lige være mig indtil lørdag den 13 juli.
Jeg kiggede kort på Norlys Flex. Er TV2 Play uden binding næsten bedre?

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 30-Juni-2024 kl. 16:32
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Point: 2240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2024 kl. 18:34

Hej.

Hilsen Carsten.

Om det er med eller uden binding aner jeg hat om, og i givet fald, hvor længe bindingen er - men det virker - HVER gang. No problemos..... LOL Lurdefrance er vist bare Munch's pjat-link... LOL Ej heller, ved jeg noget om TV2 Play - om det er med i abonnementet - tror det ikke. Der er vist kun Norlys Play, så vildt jeg ved. Bruger ikke nogen online-ting.

Redigeret af mnielsen - 30-Juni-2024 kl. 18:37
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4855
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2024 kl. 21:13

Hej.

Hilsen Carsten.
Jeg har kun TV2 Play Favorit abonnement med alle TV2’s 5 kanaler, og der er ingen binding. Har kostet 129kr/md, men stiger til 149kr/md. Jeg har kun haft bøvl med Stofa/ Norlys, magen til useriøs virksomhed skal man lede længe efter.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu