|
Tour de France og VPN. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej. Det er nemt. Her er en vejledning til Windscribe VPN, jeg bruger den både på PC og Chromecast med Google TV. Click på Tænd/Sluk Icon, så laver den en forbindelse til den udenlandske server du sidst brugte. der er en rullemenu med 'Locations'. De lande ved stjerner er betaling lande og byer med servere. Vælg et land uden stjerner, og en by og server med hjerte for gratis. Click på Sluk Icon når der er færdig med VPN, og vil tilbage til Danmark. ![]() Jeg syntes at det er meget nemt, og gratis at prøve. 'When you create an account with Windscribe, by default you will have a Free account with 2GB of VPN bandwidth every month. If you add and confirm your email address, you will automatically be upgraded to the Free 10GB per month plan.' Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 27-Juni-2024 kl. 07:59 |
||
![]() |
||
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
|
Får du penge af windscribe?
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4716 |
|
Hej. Først tak for dit spørgsmål. Windscribe er et Canadisk firma og jeg får ingen penge fra dem. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Det er også nemt at åbne tv2 appen |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Var det også ham der reklamerede for Android bokse at tvilsom kvalitet |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
|
Hej. Jeg ser Tour de France i sommerhuset med en Chromecast med Google TV. Andriod boksen bruges der hjemme. Citat longjohn2:'man kan tjekke om de er ramt af denne malware ved at undersøge systemfilerne for enten en mappe: "data/system/Corejava " Eller en fil: "/data/system/shared_prefs/open_preference.xml"' Jeg kan oplyse, at sidste gang jeg checkede, har jeg ingen af nævnte mapper eller filer? Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
|
Hej. Efter at jeg havde set et redigeret sammendrag i går på en lille time, fandt jeg et godt klip på 1:30 på Tour de France hjemmeside. Her er et skærmdump: ![]() Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 30-Juni-2024 kl. 07:26 |
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
|
Det nemmeste:
1) Smid en antenne op - i et opbevaringsrum, eller ind på loftet, hvis der er adgang til et sådant... 2) Få et abonnement på enten TV2 Alene-kort, hvis tilgængelig, ellers Norlys Flex 3) Se Touren uden bøvl med VPN... |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
|
Her er der et tip til Carsten og andre der falder i søvn til TdF. Evt kan det også bruges til at slukke for TV’et i de kedelige timer, og kun se den del af Touren der er spændende. Her er Lurdefrance
![]() |
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
||
|
Hej.
Tak til både Munch og mnielsen for gode indlæg. Jeg kendte ikke Lurdefrance, det må lige være mig indtil lørdag den 13 juli. Jeg kiggede kort på Norlys Flex. Er TV2 Play uden binding næsten bedre? Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 30-Juni-2024 kl. 16:32 |
||
![]() |
||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
|
Om det er med eller uden binding aner jeg hat om, og i givet fald, hvor længe bindingen er - men det virker - HVER gang. No problemos.....
![]() ![]() Redigeret af mnielsen - 30-Juni-2024 kl. 18:37 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
|
Jeg har kun TV2 Play Favorit abonnement med alle TV2’s 5 kanaler, og der er ingen binding. Har kostet 129kr/md, men stiger til 149kr/md. Jeg har kun haft bøvl med Stofa/ Norlys, magen til useriøs virksomhed skal man lede længe efter.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |