recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tour de France og VPN.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tour de France og VPN.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4855
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2024 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.
Tak til både Munch og mnielsen for gode indlæg.
Jeg kendte ikke Lurdefrance, det må lige være mig indtil lørdag den 13 juli.
Jeg kiggede kort på Norlys Flex. Er TV2 Play uden binding næsten bedre?

Hilsen Carsten.

Om det er med eller uden binding aner jeg hat om, og i givet fald, hvor længe bindingen er - men det virker - HVER gang. No problemos..... LOL Lurdefrance er vist bare Munch's pjat-link... LOL Ej heller, ved jeg noget om TV2 Play - om det er med i abonnementet - tror det ikke. Der er vist kun Norlys Play, så vildt jeg ved. Bruger ikke nogen online-ting.
Nix det er ikke noget pjat, men to knægte der møjsommeligt har gennemgået etaperne via google maps. Og så har de fremhævet de udfordrende steder på etaperne, som man helst skal opleve. Og resten af tiden kan man så tage en lurdefrance 

Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2024 kl. 08:17
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Og så har de fremhævet de udfordrende steder på etaperne, som man helst skal opleve. 

Hej.

Citat lurdefrance: 'Det afgørende moment bliver dog først på anden opstigning af San Luca-stigningen, så du har god tid til at sætte dig til rette'

Og de havde ret.

Hilsen Carsten.

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2024 kl. 17:26

Hej.

Link: Sidste km af etapen

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 01-Juli-2024 kl. 17:56
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2024 kl. 12:46
Så er der 4.etape på TV2 og med lurdefrance kommentarer her

Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2024 kl. 22:41
Hej.

Her er et skærmdump fra dagens etape.

Hilsen Carsten.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2024 kl. 23:10
Må indrømme jeg nød Pogacars vanvittigt hurtige nedkørsel fra Col du Galibier, hvor han øgede forspringet til Vingegaard ret betragteligt. Godt det kun var 4.etape, vi hepper på Vingegaard.

Redigeret af Munch - 02-Juli-2024 kl. 23:11
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2024 kl. 13:00
Hej.

Citat: 'There will be a total of 32.2 km of gravel riding in today's stage. Listed according to their order of appearance in the stage, with the stars at the end of each line indicating the sector’s difficulty (** being harder).
Stage 9 White Road Sectors:
Chemin de Bligny à Bergères (2km), km 47.3 *
Chemin de Baroville (1.2km), km 67 *
Chemin des Hautes Forêts (1.5km), km 96.8 **
Chemin de Polisy à Celles-sur-Ource (3.4km), km 105.2 *
Chemin de Loches-sur-Ource à Chacenay (4.2km), km 118.6 *
Chemin du Plateau de la Côte des Bar (2.2km), km, 131.9 *
Chemin de Thieffrain à Magnant (3.9km), km 140.8 *
Chemin de Briel-sur-Barse (2.2km), km 151.9 *
Chemin du Ru de Paradis (1.2km), km 165.7 *
Chemin de Fresnoy-le-Château à Clérey (1.8km), km 169 *
Chemin de Verrières (1.5km), km 175 *