recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TP musik marked lukker helt nu.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TP musik marked lukker helt nu.

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TP musik marked lukker helt nu.
    Sendt: 22-August-2012 kl. 12:33
Jeg har handlet en del i TP musik marked, men her på det sidste får de ikke filmene hjem. Bare i går, der kom Battleship og The sitter. Og der har de slet ikke fået dem hjem. Filmen Chronicle, har de kun fået på dvd. Det er da underligt, og jeg vil da tro at de er ved at lukke. Det ender med at man ikke kan købe film mere.Cry

Redigeret af Flemming Larsen - 27-Maj-2014 kl. 16:39
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 20:34
Selv den nye, Spielberg producerede tv-serie, Falling Skies, kan man heller ikke købe.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Selv den nye, Spielberg producerede tv-serie, Falling Skies, kan man heller ikke købe.Ouch

Overvejer at købe den - er den noget værd Tongue
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Jeg syntes den er ekstrem ringe. Skuespillet er elendigt, en alt for sød suppe handling, amerikansk patriotisme når den er værst og for lidt aliens. Har dog kun set sæson 1, måske er sæson 2 bedre.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Jeg syntes den er ekstrem ringe. Skuespillet er elendigt, en alt for sød suppe handling, amerikansk patriotisme når den er værst og for lidt aliens. Har dog kun set sæson 1, måske er sæson 2 bedre.
Jeg håber, at få min fra UK i morgen. Den skulle have DK tekst. Jeg er lidt spændt på den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 22:20
Falling Skies er, til min rimeligt store overraskelse, temmelig solid. Jeg købte sæson 2 på Apple TV så snart jeg var færdig med første sæson.

Redigeret af Naiera - 22-August-2012 kl. 22:21
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 01:01
Ringsted-Næstved-Slagelse lukket.
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 04:40
Fisketorvets afdeling blev lukket for et lille år siden, men det var en generel omlægning af andel sal i Fisketorvet, hvor der ikke kom nogen kunder eftermiddag/aften. Elgiganten lukkede af samme årsag.

Men ellers vil det da undre mig meget, de har lige opdateret deres hjemmeside ganske betydeligt (bl.a bedre søgemaskine)

mvh Infinity
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Henrik_s Henrik_s skrev:

Ringsted-Næstved-Slagelse lukket.
Det var en af de tre. Jeg kan se, at der står, at de har 11 butikker. Men der står kun 10. Det er vist en af dem som er lukket for nylig. De har været oppe på 17. Så der er røget en del. Østerbro, hvor jeg var forbi den anden dag, havde næsten intet på lager.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Infinity Infinity skrev:

Fisketorvets afdeling blev lukket for et lille år siden, men det var en generel omlægning af andel sal i Fisketorvet, hvor der ikke kom nogen kunder eftermiddag/aften. Elgiganten lukkede af samme årsag.

Men ellers vil det da undre mig meget, de har lige opdateret deres hjemmeside ganske betydeligt (bl.a bedre søgemaskine)

Jeg har godt set at hjemmesiden var opdateret, med en efter min mening dårligere søgemaskine. Det kan være, at de går over til nethandel i stedet for.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2008
Point: 857
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dreamz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 11:55
Den er - desværre - god nok:

EDIT:
og her:

Redigeret af dreamz - 03-September-2012 kl. 12:15
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2012 kl. 12:22
Fuck, hvor vidste jeg det bare.

Jeg har lige snakket med dem på gammel kongevel, og der bliver lukket noget nyt op, som hedder tp musik og film. Det bliver med tre butikker. Gammel kongevej, ved rundetårn og i roskilde. Alle tilgodebeviser, gavekort og plomberede film, kan man ikke få noget for.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu