|
TP musik marked lukker helt nu. |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problemet var/er at et fuldprisalbum af de dyre, koster 101 krone i indkøb. Så lægger du moms på, så er du på 125,-
Og så skal det sælges til 149,95. Så er der altså ikke meget tilbage + der er udgifter til personale, lokaler, markedsføring osv. |
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øv dårlig nyhed, men tak for den.
På et tidspunkt havde faktisk nyheds-lavpris, men det var tilbage i LP'en tid, hvor TP også havde deres storheds tid. Jeg elskede og gå ind i butikken og kikke i 'rode-kasserne' (den lille butik på Roskildevej, ved siden af den store butik) og når jeg så fandt noget sagde ekspedienten ofte, "Har du set dem her, de har samme producer/minder meget om dem du har valgt" og så fik jeg lidt nyt med hjem. Gik man ind i den store butik var ekspedienterne også kompetente og kunne foreslå nyt. En æra er (næsten) slut. Øv! |
|
mvh Infinity
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den store på Roskilde vej, var min foretrukne i lang tid. De havde altid det, jeg søgte. Men den gik meget ned på et tidspunkt, så havde de aldrig noget, og så lukkede de.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm , så er det klart at det ikke løber rundt Lydet godt nok vildt med 101kr i indkøb . Så burde en plade koste imellem 200-250kr for at det kan løbe rundt.... MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så lukker de deres sidste butik. Det bliver svært tilsidst, at købe i fysiske butikker.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ærgerligt men butikken har ikke haft fortiden kvalitet længe og så går det altså ned af bakke.
Fra hjemmesiden: "TP MUSIK siger nu ”Pænt Farvel” – derfor er der ophørsudsalg, men alene i den fysiske butik på Gl. Kongevej – med op til 50% eller mere på det meste. Kom og køb…" |
|
mvh Infinity
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er længe siden, at man har kunnet gå ind, og de så havde tingene som man ville have. Jeg kommer selv fra Vesterbro, og har kommet derinde utrolig meget, gennem alle de år. Så det er lidt trist alligevel.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |