recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TP musik marked lukker helt nu.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TP musik marked lukker helt nu.

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2013 kl. 18:05
Problemet var/er at et fuldprisalbum af de dyre, koster 101 krone i indkøb. Så lægger du moms på, så er du på 125,-
Og så skal det sælges til 149,95. Så er der altså ikke meget tilbage + der er udgifter til personale, lokaler, markedsføring osv.

Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2013 kl. 18:52
Øv dårlig nyhed, men tak for den.
På et tidspunkt havde faktisk nyheds-lavpris, men det var tilbage i LP'en tid, hvor TP også havde deres storheds tid.
Jeg elskede og gå ind i butikken og kikke i 'rode-kasserne' (den lille butik på Roskildevej, ved siden af den store butik) og når jeg så fandt noget sagde ekspedienten ofte, "Har du set dem her, de har samme producer/minder meget om dem du har valgt" og så fik jeg lidt nyt med hjem. Gik man ind i den store butik var ekspedienterne også kompetente og kunne foreslå nyt.
En æra er (næsten) slut. Øv!
mvh Infinity
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2013 kl. 19:11
Den store på Roskilde vej, var min foretrukne i lang tid. De havde altid det, jeg søgte. Men den gik meget ned på et tidspunkt, så havde de aldrig noget, og så lukkede de.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2013 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Problemet var/er at et fuldprisalbum af de dyre, koster 101 krone i indkøb. Så lægger du moms på, så er du på 125,-
Og så skal det sælges til 149,95. Så er der altså ikke meget tilbage + der er udgifter til personale, lokaler, markedsføring osv.

Hmm , så er det klart at det ikke løber rundt
Lydet godt nok vildt med 101kr i indkøb . Så burde en plade koste imellem 200-250kr for at det kan løbe rundt....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 16:37
Så lukker de deres sidste butik. Det bliver svært tilsidst, at købe i fysiske butikker.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 18:21
Ærgerligt men butikken har ikke haft fortiden kvalitet længe og så går det altså ned af bakke.
Fra hjemmesiden: "TP MUSIK siger nu ”Pænt Farvel” – derfor er der ophørsudsalg, men alene i den fysiske butik på Gl. Kongevej – med op til 50% eller mere på det meste. Kom og køb…"
mvh Infinity
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2014 kl. 18:26
Ja, det er længe siden, at man har kunnet gå ind, og de så havde tingene som man ville have. Jeg kommer selv fra Vesterbro, og har kommet derinde utrolig meget, gennem alle de år. Så det er lidt trist alligevel.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu