recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TP og Panasonic TH 42 PV 60 EH
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTP og Panasonic TH 42 PV 60 EH

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Johnjohn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Marts-2007
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: TP og Panasonic TH 42 PV 60 EH
    Sendt: 27-Marts-2007 kl. 10:21
Det er jo i disse dage at TP har tilbud på Panasonic TH 42 PV 60 EH, til 9000 kr. Jeg har før været nede i forretningen og set det, dog kun med Blu-Ray film. Men jeg synes faktisk det er en rigtig flot skærm - ikke mindst taget prisen i betragtning.

Meeeeeen, nu har jeg læst lidt rundt på forummet her, og jeg er faldet over to ting.
1. Purple Snakes skulle vist være et problem på denne skærm, jf. sticky-tråden. Hvor udbredt et problem er dette?
2. Jeg har læst lidt at TC er ved at falde af på den, mht kundeservice - og det ville jo være lidt skidt, hvis jeg nu fik et problem med min skærm. Er dette forkert eller har andre oplevet det samme?

Nu er der jo kommet de nye PV70'ere. Hvor meget bedre er de - og hvordan er prislejet på disse i forhold til 60'eren?
Til top
HarBrug for 32 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2007 kl. 11:13
du kan få en pv 70 til omk 12500 (42") hvis du snakker lidt med forhandlerne.

De har kun fået ros herinde i forummet.

Redigeret af HarBrug for 32 - 27-Marts-2007 kl. 11:14
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu