|
TP-Link router som 5 GHz trådløst Access Point |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 07:01 |
Jeg har købt en TP-Link AC1750, som jeg vil bruge som et trådløst Access Point på 5 GHz-båndet, men jeg kan ikke helt få det til at spille med mit eksisterende setup. Jeg har en TDC HomeBox (VDSL), som jeg gerne vil have til at håndtere alt andet (DHCP, VDSL osv.), og blot bruge TP-Link'en som et trådløst AP. Hvordan skal man sætte en sådan fætter op til dette? Der skal bl.a. angivet en WAN-adresse, mask osv. - hvad skal jeg angive der? Jeg kan ikke angive min TDC HomeBox, da den ikke vil acceptere samme subnet på WAN og LAN, men jeg vil egentlig ikke bruge WAN/LAN delen på den - den skal blot koble sig ind på mit eksisterende netværk og levere et trådløst AP, som enheder kan koble sig op via. Nogen, der kan hjælpe med, hvordan dette opnås nemmest? |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |