|
Tæpper til hjemmebio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Marts-2017 kl. 07:49 |
Jeg er i gang med at bygge en hjemmebio og har kigget lidt på hvilket tæppe jeg skal have.
Hvis jeg ser på amerikanske sites, findes der masser af tæpper som har et biografudtryk og de ses ofte brugt i de store amerikanske hjemmebiografer. Eksempler her: https://4seating.com/index_theater_carpeting.htm Jeg kan dog ikke finde noget lignende i Danmark - der er udvalget meget begrænset og kan mest af alt finde ensfarvede tæpper. Hver gang jeg vælger mønster, kommer der det samme børnetæppe med racerbane frem i alle butikker. Det er selvfølgelig også en mulighed og ville gøre én i familien glad :) Har I nogle bud på hvor jeg skal kigge for ikke at skulle købe hjem fra USA?
|
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Hej Jonas, er nødt til at spørge - er det noget alá dette du mener? ![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Det er ikke lige den variant jeg havde set mig lun på :D
|
|
![]() |
|
Tak! Det ligner noget ala dét... Jeg kigge listen igennem :)
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
jeg købte fra ege tæpper, og valgte deres highline serie der er beregnet til hoteller o.s.v.
du kan i Snigerdis link, prøve at søge efter Highline, og evt. afgrænse med den farve du vil have. jeg har ikke fortrudt, det er virkelige et lækkert tæppe i god kvalitet. |
|
![]() |
|
Fedt!
Hvad ligger de ca. på af pris?
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
jeg fik ½ pris, så jeg gav kr. 120,- m2, det var 2 år siden.
købt hos miljøtæpper: http://miljøtæpper.dk/ deres side er fra 80'erne, men priserne er gode nok :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |