nextgeneration skrev:
Der er ingen rationel begrundelse for at vælge 427 fremfor PX70, du får langt mere TV for pengene med en PX70 - og efter min mening bedre pålidelighed og produktkvalitet .... den ene er en 2006 model den anden en 2007 model.
Hertil som andre allerede har bemærket er 427 noget af et lotteri ....
|
well med de problemer panasonic har med purple snakes er det vel samme lotteri, så rådet må vel være køb den skærm som man selv syntes tiltaler en mest udfra pris og billedkvalitet... for der kan være fejl på alle tv i større eller mindre omfang uanset mærke og model....
edit og hvordan kan man vide noget om pålidelighed og produktvalitet på en ny model?? er det ikke noget som tiden må vise.
Er man interesseret i at købe Pio 427 syntes jeg efterhånden at de fejl som de måtte have er så godt beskrevet at man som køber kan sikre sig og evt betinge handlen af at skærmen ikke har de omtalte fejl ellers må handlen gå tilbage.. det burde da være muligt at aftale hos en seriøs forhandler.. bare man sørger for at få det på skrift... alternativt aftale 14-30 dages returret så har man da god tid til at afprøve produktet.
Jeg kan for god ordens skyld da nævne at jeg har både Pioneer og Panasonic tv herhjemme, og jeg syntes der er mere tv i et Pioneer.. det virker mere avanceret og gennemført men forskellen er ikke voldsom stor, så det er vel egentlig kun den enkelte der kan vurdere om han/hun syntes den pæne merpris er det hele værd... men man får altså mere tv I Pioneeren syntes jeg...
(uden jeg på nogen måde syntes Panaen er et dårligt køb.. tværtimod.. det er jo også betydeligt billigere..)
Redigeret af rhsin - 07-Maj-2007 kl. 22:06