recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tør jeg købe et 427 XD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTør jeg købe et 427 XD?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af M.Olesen M.Olesen skrev:

Et 50' bliver nok lige i overkanten - vi sidder nærmest med næsten foran skærmen

Lad mig soørge andreledes: Ville I turde købe et 427 på nuværende tidspunkt, hvis i ikke havde et?

Jeg har ikke rigtig styr på Panasonics modeller - hvilket referer i til? Hvad vil jeg 'miste' ved at vælge det?

Hvis jeg nu sætter ambitionsniveauet ned til mindre end 42' - hvad er der så at lækre muligheder? Så taler vi vel LCD eller.....?

Hej!

Nej...jeg ville ikke satse på en 427x som tingene ser ud lige nu.Og hvis 507 er for stor til din stue,så er det Pana. px70/700 du skal have

Du skal ikke gå ned på en "lavere" kvalitet-hvorfor skulle du dog det,når du kan få noget af det bedste til denne pris?

Tjek igangværende FÆLLESKØB PÅ PANA.PX70

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
-C5- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 1019
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Sandal Sandal skrev:

Fejlen er ikke på alle skærme og fejlen variere også fra skærm til skærm. Der er sådan set ikke noget problem i at købe et Pioneer 427, men du skal blot købe det et sted, hvor der er fortrydelsesret, så du kan returnere det, hvis det har dette skygger problem.

ja men her er netop problemet. Findes fejlen på TV'et fra dag 1, eller kommer den først efter et stykke tid.

Jeg ved det ikke......

Jeg opdagede skyggerne efter et par dage. Så jeg vil sige at de formentlig er der fra starten. Spørgsmålet er hvornår man opdager dem. Men når man nu kender til problemet og ved hvad og hvordan man skal se efter dem, bør det ikke være et problem at spotte skyggerne inden retur retten udløber, hvis der altså købes over nettet.

Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H
NAS.......Synology DS412
Blu-ray...PS4
Front.....DALI SUITE 2.8
Center....DALI SUITE C0.8
Bag.......DALI SUITE R0.8
Sub.......DALI IKON
Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 21:26
Der er ingen rationel begrundelse for at vælge 427 fremfor PX70, du får langt mere TV for pengene med en PX70 - og efter min mening bedre pålidelighed og produktkvalitet .... den ene er en 2006 model den anden en 2007 model.

Hertil som andre allerede har bemærket er 427 noget af et lotteri ....

Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 21:37

Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Der er ingen rationel begrundelse for at vælge 427 fremfor PX70, du får langt mere TV for pengene med en PX70 - og efter min mening bedre pålidelighed og produktkvalitet .... den ene er en 2006 model den anden en 2007 model.

Hertil som andre allerede har bemærket er 427 noget af et lotteri ....

well med de problemer panasonic har med purple snakes er det vel samme lotteri, så rådet må vel være køb den skærm som man selv syntes tiltaler en mest udfra pris og billedkvalitet... for der kan være fejl på alle tv i større eller mindre omfang uanset mærke og model....

edit og hvordan kan man vide noget om pålidelighed og produktvalitet på en ny model?? er det ikke noget som tiden må vise.

Er man interesseret i at købe Pio 427 syntes jeg efterhånden at de fejl som de måtte have er så godt beskrevet at man som køber kan sikre sig og evt betinge handlen af at skærmen ikke har de omtalte fejl ellers må handlen gå tilbage.. det burde da være muligt at aftale hos en seriøs forhandler.. bare man sørger for at få det på skrift... alternativt aftale 14-30 dages returret så har man da god tid til at afprøve produktet.

Jeg kan for god ordens skyld da nævne at jeg har både Pioneer og Panasonic tv herhjemme, og jeg syntes der er mere tv i et Pioneer.. det virker mere avanceret og gennemført men forskellen er ikke voldsom stor, så det er vel egentlig kun den enkelte der kan vurdere om han/hun syntes den pæne merpris er det hele værd... men man får altså mere tv I Pioneeren syntes jeg...  (uden jeg på nogen måde syntes Panaen er et dårligt køb.. tværtimod.. det er jo også betydeligt billigere..)

Redigeret af rhsin - 07-Maj-2007 kl. 22:06
Mvh

René
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12444
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2007 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af nextgeneration nextgeneration skrev:

Der er ingen rationel begrundelse for at vælge 427 fremfor PX70 (...)

24 billeder i sekundet
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu