recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Transformers 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Transformers 4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Transformers 4
    Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 17:40
Nu er det efterhånden en måneds tid siden, jeg kom retur fra bl.a. Chicago hvor vi fik lov at overvære optagelser til Transformers 4 (og tv-serien Chicago Fire men det er en anden historie) 

Jeg fik snappet en del fotos og her er så et par stykker af dem, måske til interesse for ligesindede Transformers fans.

Tape Connection MKII
Til top
luv.dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2008
Point: 50
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér luv.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 18:33
Nøj ligner en spændende tur:-)
Livet er skønt.
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 18:52
Heldige rad! Glæder mig rigtig meget, selvom det tyder på der er ved at gå "powerrangers" i den...
"Robots in disguise" svarer til at militæret skulle gå klædt i neon Dead

Men endnu en gang: Heldige rad!
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 19:22
Ja, jeg må også indrømme at når man når nummer fire i en film-serie, begynder kvaliteten som oftest at falde. Jeg er dog lidt fortrøstningsfuld da Mark Wahlberg er med i den Smile

Jeg var faktisk også i Chicago i 2010 da 'Transformers Dark of the Moon' blev optaget men der fik vi ikke lov at se ret meget udover nogle ødelagte bygninger mv. 
Tape Connection MKII
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8644
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af Simon, TC Simon, TC skrev:

Ja, jeg må også indrømme at når man når nummer fire i en film-serie, begynder kvaliteten som oftest at falde. Jeg er dog lidt fortrøstningsfuld da Mark Wahlberg er med i den Smile

Kan kvaliteten af Transformers falde? Det er vist matematisk umuligt
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 19:55
Transformers er min guilty pleasure.. Big smile Jeg kan ikke leve udelukkende af intellektuelle indiefilm og jeg er jo vokset op med Transformers Approve

Tape Connection MKII
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 20:41
Lyder som en rigtig god tur , og da vildt spændende at se noget der kommer i en film.
Og ja , Mark Wahlberg er med , og det skulle hans 4 børn også være, har jeg læst et eller andet sted..
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 21:43
Fedt med "øjenvidne"-billeder. :)
Jeg elsker også Transformers, og der har kvaliteten af filmene nu ikke skuffet mig. Det er nemlig også fra min barndom, og jeg synes det var fedt dengang, og det gør jeg nu stadig. :D
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu