|
Transformers 4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2013 kl. 17:40 |
Nu er det efterhånden en måneds tid siden, jeg kom retur fra bl.a. Chicago hvor vi fik lov at overvære optagelser til Transformers 4 (og tv-serien Chicago Fire men det er en anden historie)
Jeg fik snappet en del fotos og her er så et par stykker af dem, måske til interesse for ligesindede Transformers fans. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
luv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nøj ligner en spændende tur:-)
|
|
Livet er skønt.
|
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Heldige rad! Glæder mig rigtig meget, selvom det tyder på der er ved at gå "powerrangers" i den...
"Robots in disguise" svarer til at militæret skulle gå klædt i neon ![]() Men endnu en gang: Heldige rad! |
|
![]() |
|
Simon, TC ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Ja, jeg må også indrømme at når man når nummer fire i en film-serie, begynder kvaliteten som oftest at falde. Jeg er dog lidt fortrøstningsfuld da Mark Wahlberg er med i den
![]() Jeg var faktisk også i Chicago i 2010 da 'Transformers Dark of the Moon' blev optaget men der fik vi ikke lov at se ret meget udover nogle ødelagte bygninger mv.
|
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8644 |
Kan kvaliteten af Transformers falde? Det er vist matematisk umuligt ![]() |
|
![]() |
|
Transformers er min guilty pleasure..
![]() ![]() |
|
Tape Connection MKII
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
Lyder som en rigtig god tur , og da vildt spændende at se noget der kommer i en film.
Og ja , Mark Wahlberg er med , og det skulle hans 4 børn også være, har jeg læst et eller andet sted.. MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
Fedt med "øjenvidne"-billeder. :)
Jeg elsker også Transformers, og der har kvaliteten af filmene nu ikke skuffet mig. Det er nemlig også fra min barndom, og jeg synes det var fedt dengang, og det gør jeg nu stadig. :D
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |