|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Forfatter | ||||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|||
Jae.. jeg har fejlet
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
MortenCombat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
![]() |
|||
Hvem/hvad er HDMS? |
||||
![]() |
||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
|||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
pgrundl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|||
Nu står der jo sendt fra USA i første post ![]() Så nej, den er ikke told/momsfri. |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
der er flere andre som umiddelbart skulle være fra us, men sender andetsteds fra, så der ikke kommer noget ekstra på. axel.com troede jeg første gang, at det kom fra us, så det kunne jeg måske også have skrevet. så man ved aldrig. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
|||
slet
Redigeret af Gelardi - 04-September-2008 kl. 11:40 |
||||
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
||||
![]() |
||||
Stig82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|||
Lad mig sige det på den måde, at over af de 30 Bluray film jeg har bestilt derfra, har jeg endnu ikke skulle af med told. Dette skyldes at de deler pakkerne op men så tager en smule mere for fragten. Redigeret af Stig82 - 04-September-2008 kl. 12:04 |
||||
Alan Pedersen
Panasonic TH-37PX70EA - Samsung SMT-H3106 YouSee HD Box (HDMI) - Panasonic DMP-BD50 (HDMI) - Onkyo TX-SR606 - Xbox 360 (HDMI) - Xbox |
||||
![]() |
||||
pgrundl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|||
Ok, men jo, der er told risiko. Om folk så har fået 117 pakker igennem uden at blive "bustet", så ændrer det ikke på det faktum, at butikken befinder sig i USA og sender fra USA. Om man så bliver fanget i tolden afhænger vel af den enkelte tolder (hvad ved jeg), men det er ligesom dvd.co.uk ![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
ok, ville bare være helt sikker på om de sendte fra us. dvd.co.uk vil jo blive ved med at være toldfri, de er bare ikke momsfri. de sender jo ikke film til over 160kr så der vil ikke komme told på. men så er der den latterlige lille momsgrænse på 80kr. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jo, de sender film over 160kr. Og nej, der er ikke garanti for, at de sendes fra UK fastlandet. http://www.dvd.co.uk/DVD/Planet-Earth-Blu-Ray/BBCBD0001/prod uct.htm Ja, undskyld hvis jeg skøjter lidt i told/moms begrebet. For mig er det PostDanmarks gebyr, der er den væsentlige faktor, og det kommer jo på, hvad enten det er det ene eller det andet. |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
alle dem jeg har fået til over 16£ er altid sendt fra uk, som jo er eu, så ikke noget gebyr. jeg har også selv været forvirret med alt det der told/moms. men nu er det ved at være på plads. jeg er så bare spændt på hvad momsgrænsen stiger til, senere på året. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |