|
Transgear - Mediacenter |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
BehnReady
Bruger Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Sendt: 12-Juli-2006 kl. 22:23 | |
Jeg kan desværre slet ikke få min Transgear til at afspille filen med EzLink. Filen virker ellers fint i VLC mediaplayer på pc'en, også med undertekster. Du har ikke mulighed for at gemme i et andet format med DVBViewer ? |
||
BehnReady
Sendt: 12-Juli-2006 kl. 22:26 | |
Du er vel ikke kommet til at slå reencoding af billedfiler fra i EzLink? Du kan finde indstillingen i "Global settings" og så under "reencoding on the fly" fanebladet. Billeder vises i hvert fald fint på min. |
||
Badsted
Guld medlem Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Sendt: 12-Juli-2006 kl. 22:28 | |
Desværre ikke hvis der skal undertekster på. Hvis underteksterne er ligegyldige, kan DVBViewer gemme i mpeg2 eller program stream. Findes der ikke andre stream programmer end EzLink som kan arbejde sammen med Transgear? Med venlig hilsen og tak for din indsats Henrik Badsted Redigeret af Badsted - 12-Juli-2006 kl. 22:29 |
||
Christopher
Ny bruger Oprettet: 04-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Sendt: 13-Juli-2006 kl. 11:11 | |
Nej, det er ikke "disabled", (jeg har prøvet både med og uden). I manualen står der jo "The machine only supports the baseline JPEG format", det har ikke noget med det at gøre ? Kan du se alle formater på din ? /C.T. Redigeret af Christopher - 13-Juli-2006 kl. 11:15 |
||
BehnReady
Sendt: 13-Juli-2006 kl. 18:19 | |
Jeg kender kun Ultimateserver som Transgear selv laver til maskinen, og det kan heller ikke klare din fil. |
||
BehnReady
Sendt: 13-Juli-2006 kl. 18:21 | |
Den viser alle mine billeder fint, men det skal så også siges at jeg udelukkende har jpg billeder, som er taget direkte fra diverse digital kameraer. Kan du heller ikke få jpg billeder til at virke på den? |
||
Christopher
Sendt: 13-Juli-2006 kl. 18:53 | |
Nej, det kan jeg ikke - heller ikke dem taget direkte fra kameraet. Jeg har som sagt prøvet diverse konverteringer :-/ /C.T. |
||
Christopher
Sendt: 13-Juli-2006 kl. 19:13 | |
For dælen da også da Det viser sig, at det det er fordi, jeg brugte "Previusly layaout" - da jeg synes det vare nememre at have med at gøre... Men så prøvede jeg lige at bruge det, som ezLink atår til som default... tjae, og så spiller det... Ja, men bliver jo helt pinlig berørt... Men tak for tålmodigheden - og hjælpen... /C.T. |
||
jstn
Bruger Oprettet: 10-Juli-2006 Status: Offline Point: 107 |
Sendt: 13-Juli-2006 kl. 22:05 | |
Kan du forklare nærmere hvordan du fik det til at virke med WEP kryptering? Jeg kan nemlig overhovedet ikke få det til at virke i et setup med en Linksys Router (den hedder vist noget med wrt54g). Jeg kan bare huske at transgear'en var svær at konfigurere til overhovedet at virke netværksmæssigt og at den overhovedet ikke ville kommunikere med WEP konfigureret. Jo måske ville den gerne med et kabel i bagdelen, men ikke med wireless. /Jacob |
||
Christopher
Sendt: 14-Juli-2006 kl. 12:11 | |
Hey Jamen jeg sørgede for, som nævnt, at SSID er det samme som i mit AP, og WEP-nøglen skal tastes ind som HEX, dvs. ikke med det ord du har brugt i AP'et, men som en lang række tal/bogstaver. Og så skal afspilleren have lov til at komme på netværket, så den MAC må ikke / skal være, tilladt på AP'et. (og ikke nogen blokering af nogen Firewall). /C.T. |
||
jstn
Bruger Oprettet: 10-Juli-2006 Status: Offline Point: 107 |
Sendt: 31-Juli-2006 kl. 22:25 | |
Nu har jeg prøvet at skrive SSID det samme som på AP, men det virker ikke. Har transgear dvx-500e det svært med bestemte karakterer? Hvad er dit SSID? Bruger du 128-bit eller 64-bit? Desuden vil jeg lige nævne at freeware oxylbox til transgear styrer for vildt. www.oxyl.de Det er det bedste software jeg har set til dvx-500e med masser af plugins og klippe stabilt. Husk at skrive portnummer når du opretter link til oxylbox på dvx-500e: F.eks. 192.168.1.100:8001. Ellers kan du ikke connecte til den. |
||
Ottoes
Ny bruger Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 06-August-2006 kl. 08:48 | |
Hej Jeg har lige købt afspilleren når jeg vil streame en dvd film så vil den kun spille den i de afsnit af vob filer der er så den starter forfra med at man skal vælge undertekster (pisse ireterende) nogle med samme problem Når jeg bruger det program der følger med og indstalere det på serveren går min pc helt kold den bruger pc cpu 100% og afspilleren vil ikke logge på pcen så jeg bruger Ezlink manager der virker fint med det koster jo ekstra penge nogle der kan hjælpe mig????? |
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |