recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Transistorradio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTransistorradio

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2007 kl. 13:27

Hej igen

Hermed en lille update.

Konen og jeg var på trip i går og endte i Mediamarkt Flensborg. Jeg så de havde Noxon iRadio stående og måtte hen og pille.

Mit indtryk var, at den virkede meget billig i forhold til det som billederne på nettet signalerer. Knapperne virkede billige og displayet signalede discount.

Kan jeg leve med det? Ja da. Men prisen gør lidt mere ondt nu hvor man ikke lige føler man får et kvalitetsprodukt.

Den kostede 199€ så den bliver bestilt over nettet istedet for.

Til top
j_mil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2007 kl. 23:38

Jeg syntes nu ikke den er så slem, faktisk virker den udmærket, måske kunne fjerbetjeningen være knap så retningsbestemt. Man må ikke glemme at man får et produkt, der teknologisk er noget mere advanceret end en DAB radio og til en pris der i DK er det halve af hvad en Tivoli Audio DAB radio koster. Jeg er faktisk mere overrasket over at det kan lade sig gøre at lave den til de penge.

// JM

   

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2007 kl. 23:53

Jeg har/havde nok bare forventet en million, da 1400,- er over det dobbelte af hvad jeg normalt vil ofre på en radio.

Men denne  har har nogle unikke features som mit dankort så må bløde for :)

Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2007 kl. 14:20

Update!!

Nu har jeg modtaget min iRadio og fået leget med den. Der er lidt positivt og negativt, at sige:

Positivt er, at den har en rimelig lyd trods den lille højttaler. Men da den alligevel er sat til linein på anlægget så får jeg alligevel sublim lyd den vej. Displayet er fint opløst synes jeg og nem, at aflæse. Enheden ser smart ud.

Negativt er, at fjernbetjeningen er så ringe, at jeg næsten har lyst til, at stampe på den, men jeg har desværre brug for den til visse funktioner så den glæde får jeg ikke. Navigeringen i displayet kan af og til være lidt træg.

Er jeg glad for den? Ja for dælens da! Den er super fed og gør netradio til en leg.

Kan varmt anbefales!

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu