recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Transponder liste Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Transponder liste Yousee

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Krygerone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krygerone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Transponder liste Yousee
    Sendt: 07-Juli-2019 kl. 11:46
Hej
 
Jeg ved godt at jeg måske er håbløst gammeldags, men jeg bruger stadig WMC på en Windows 10 installation og det har sådan set virket upåklageligt, der er jo altid et men, nu har min ejendom opsagt en fælles aftale med Yousee og jeg har derfor ikke længere en tillægs pakke der svarede til fuld pakke, men har fået bland selv og nu kan jeg ikke finde mine tilvalgte kanaler da jeg formentlig søger på de forkerte parametre, jeg har fundet 195 kanaler med en søgning på 6875_Full og deriblandt TV3+ og de andre bland selv kanaler men til trods for at jeg har Yousee ready CA modul og kort kan kanalerne ikke dekodes.
Mit spørgsmål er hvordan jeg kan redigere transponder filen så der også bliver søgt på 256 Qam og ikke kun på 64 Qam, eller rettere sagt hvis det er ikke er der jeg skal ændre noget hvor så?
Jeg håber at der nogen der kan hjælpe.
 
MVH
Michael
Til top
cloudy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cloudy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2019 kl. 12:10
Jeg har bland selv TV3+ på frekvens 514000, symbolrate 6875, QAM 64. Det virker med mit yousee CA modul og kort. Du kan tjekke om du har kanalen på yousee.tv for at se om TV3+ er aktivt i din bland selv pakke.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2019 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Krygerone Krygerone skrev:

....
nu kan jeg ikke finde mine tilvalgte kanaler da jeg formentlig søger på de forkerte parametre, jeg har fundet 195 kanaler med en søgning på 6875_Full og deriblandt TV3+ og de andre bland selv kanaler men til trods for at jeg har Yousee ready CA modul og kort kan kanalerne ikke dekodes.
Hvis du flytter kort og CA modul til TV, kan du så se dine kanaler?
Hvis ja, kan du måske udlæse frekvens/kanalinfo i TV menu.
Mvh. JørgenT
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2019 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Hvis du flytter kort og CA modul til TV, kan du så se dine kanaler?
Hvis ja, kan du måske udlæse frekvens/kanalinfo i TV menu.


Ellers burde trial versionen af DVBViewer kunne klare det.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
cloudy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cloudy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2019 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Hvis du flytter kort og CA modul til TV, kan du så se dine kanaler?
Hvis ja, kan du måske udlæse frekvens/kanalinfo i TV menu.


Ellers burde trial versionen af DVBViewer kunne klare det.

Flemming

Ja, understøtter Microsofts Media Center overhoved med CA modul og krypterede kanaler? Jeg bruger dvbviewer med et floppydtv. 
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2019 kl. 17:28

 Der kan jo ses TV via You See Web TV på Chrome Browseren, så skal der jo ikke bruges kort og CA modul.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2019 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Der kan jo ses TV via You See Web TV på Chrome Browseren, så skal der jo ikke bruges kort og CA modul.
Ja måske, hvis man elsker at være tvangsindlagt til reklameblokke, som ikke kan springes over. DeadDead
Mvh. JørgenT
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2019 kl. 18:07

 Det kræver en Humax 4000, så kan det optages og springes over.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2019 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det kræver en Humax 4000, så kan det optages og springes over.
Så med ekstra udgifter hver måned er vi så henne hvor man som trådstarter kan gøre det uden ekstra omkostning på eksisterende udstyr. LOLLOL
Mvh. JørgenT
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2019 kl. 18:21

 Det skal være nemt og enkelt, og Kr.30/måned vælter ikke noget.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Krygerone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krygerone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2019 kl. 15:35
Tak for input, for at svare på om MCE understøtter brug af CA modul, så er svaret ja, jeg har brugt det da jeg boede i Næstved på Stofa, da jeg havde nogle ekstra kanaler i HD, jeg har også brugt det på Boxer da jeg en overgang boede i en kolonihave og der fungerede det fint også.
Jeg har fundet et problem med mit setup, det var at FloppyDtv ikke understøtter CI+, dette har jeg løst med nogle gamle CI moduler fra Boxer, de fungerer på mit Samsung tv, så hardware siden skulle være løst, men det er nok en god ide at se om jeg ikke kan finde frekvenserne på mit tv og så redigere i Reg filen og søge igen, for når jeg f.eks. prøver at se den TV 3+ kanal der er fundet, får jeg beskeden at kanalen er krypteret.
Men hvis nogen har andre fif  er jeg frisk på prøve det af.
 
/Michael
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2019 kl. 15:41
Har du afprøvet kortet i et fjernsyn?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu