|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Este ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Har afprøvet med .mkv og dvd, der er ingen problemer.
Hvoerken med lyd eller billede. :( |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvis den menu er grå, kører CAM-modulet ikke...
Men det skal alligevel være muligt at de ikke kodet kanaler, dr1, dr2,tv2. Check evt. under hardware at der er hak i "has ci-interface". |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Este ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
![]() Og der er også hak i ci-interface. Hver gang jeg starter op får jeg denne fejl. Redigeret af Este - 01-April-2008 kl. 23:34 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Opsætning af Source-filter findes under view/filters.
Man kan direkte se om filteret kører... Der findes også en udgave download-sektionen, som kan installeres... Men ellers burde den version, som følger med installationen virke. |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Har prøvet snart alt... :( afinstalleret det hele og om igen, flere gange...
Der er intet problem med at finde alle kanaler, men når jeg vil se dem, kommer den fejl der frem. Hvilke codecs pack bruger man osm standard? har coreavc til HD, har lagt powerdvd og nero ind. JEg er tør for ideer... Kan det have noget at gøre med, jeg kører med Vista? Håber på nogle svar i den rigtige retning :) På forhånd tak. |
|
![]() |
|
![]() |
Kan DVB-c kortet virke med evt. medleveret software? Med hensyn til codecs, hvis de codecs der anvendes virker i forhold til dvd-afspilning (separat opsætning af codecs) bør de også virke i forhold TV. Redigeret af avh - 02-April-2008 kl. 19:31 |
|
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
I dvbviewer/filter folderen kør unregister_dvbsource.exe og register_dvbsource.exe efterfølgende.. Husk at lukke alle dvbviewer instances først... mvh Anders Redigeret af Patriarken - 02-April-2008 kl. 21:09 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Har fået det til at virke på den måde patriarken henviste til...
Mange tak for hjælpe til jer begge to.. Er glad for det virker her.. :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |