|
Transport af OLED? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1679 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvem siger at man ikke må lægge OLED ned?
|
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan stå i brugsforvirringen eller på emballagen
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19550 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, nu linker du til en tråd, hvor det tv der gik i stykker stop op. Skal vi dermed konkludere at det er farligt at transportere tv stående? Klaus |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19550 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Prøv at læs hvad jeg skriver - at et plasma tager skade af at blive transporteret liggende, hvem har vitterligt oplevet det? Jeg taler ikke om fabrikkernes retningslinjer. Klaus |
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej du skal konkludere at man skal være meget forsigtig - selvom man transporterer det efter de forskrifter der står enten på kassen eller i brugsforvirringen. |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg forholder mig altid til producentens retningslinier, da det er disse der i sidste ende gælder. Jeg tror ikke helt på, at en producent godtager, at et eller andet medlem på et fora stiller spørgsmål ved producents retningslinier
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
andje00
Bruger Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for svarerne.
Så tænker jeg, at det nok er bedst at få det leveret, for at være på den sikre side. Især fordi jeg synes der er en del huller og ujævnheder i vejene i det område jeg bor i. Kan man få kalibreret en OLED skærm med det samme, eller er det bedst at køre den lidt til først? |
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Rigtig god ide´. Personligt ville jeg vente omkring 100 timer så du ved at alt køre som det skal. Det ville være lidt ærgerligt at sende et kalibreret TV på værksted - eller til en bytter
|
|||
|
|||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sjovt nok, så er det jo netop det jeg plæderer for, at transportere det nænsomt! Klaus |
|||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1679 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men gør det det?
|
|||
Hother
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu har jeg ikke læst hele brugsforvirringen på mit nuværende Pana LED, men det er vist på emballagen en pakke der ligger ned - og med et stort rødt kryds over. Ellers kig selv
|
|||
|
|||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er kæmpe forskel på hvordan tingene behandles når de sendes med fragtmand og i en privatbil.
Kassen fra fabrikken skal kunne holde til langt mere end hvad fjernsynet udsættes for i en privatbil. Derfor er markeringen på kassen meget mere striks! Klaus |
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |