|
[TRÅD LUKKET] > Bærbar pc'er Lenovo + Hp Elitebook |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gucal, ved du, om de Elitebooks kan opgraderes på RAM og SSD, eller er delene loddet fast til motherboardet?
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Både ram og SSD kan opgraderes uden problemer, de er ikke loddet på.
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Hvilket også kan ses her i en test:
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Jeg vil prøve at overtale min chef til, at vi skal købe et par af dine maskiner, da vi alligevel står og skal købe maskiner indenfor kort tid.
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Hvis I skal have maskiner til arbejdet, så vil jeg helt klart anbefale Elitebooks eller ThinkPads, men du får bare meget mere for pengene når du køber Elitebook fordi de er mindre "kendt" hos folk, men det er ypperste kvalitet.
Og lige denne udgave er ganske hurtig til kontor brug med Core i7 og SSD :). |
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
1 stk Lenovo T420 (type 4178-83G) - Har sendt dig en PB vedrørende den.
Redigeret af Jonas_R - 18-Februar-2015 kl. 13:50 |
|
![]() |
|
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
Så har jeg lige modtaget min HP eliteBook med posten og alt spiller max - det er bare en lækker maskine :)
/Mikael |
|
![]() |
|
Det er godt at høre Mikael.
Overvejer selv meget kraftigt at beholde en til husstanden som kontor maskine :) |
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Har lige hentet en elitebook og den er i meget fin stand og kører godt.
|
|
![]() |
|
L440 solgt og der er nu "kun" 5 Elitebook tilbage.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Kan de sendes og tager du imod bud?
|
|
![]() |
|
De kan sagtens sendes og jeg tager imod bud så længe det ikke er skam bud.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |