recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TRÅD LUKKET!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TRÅD LUKKET!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
p-HD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2004
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p-HD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TRÅD LUKKET!
    Sendt: 13-November-2012 kl. 16:48
Min stakkels originale fjernbetjening til min HDD-recorder afgik ved døden for nogle måneder siden.

Jeg har prøvet Logitechs Harmony remote, som da godt kan klare opgaverne på den, men ikke uden besvær, såsom at skulle bladre gennem menuer på fjernbetjeningen blot for at igangsætte en optagelse eller ændre record mode.

Hvis nogen skulle ligge inde med en original fjernbetjening til en Pioneer DVR-630H, som de gerne vil af med, vil jeg blive lykkelig.

Mvh
Peter

Redigeret af p-HD - 13-November-2012 kl. 17:02
Til top
zibas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zibas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2012 kl. 16:58
http://www.fjernbetjeninger.dk/ her kan den købes for 699.-
Pioneer Hva' ellers ????
Til top
p-HD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2004
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p-HD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2012 kl. 17:00
Tak for hjælpen, zibas - min uge er reddet! Thumbs Up
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu