recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tråden må lukkes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tråden må lukkes

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 11:38
Kunne det måske være et fingerpeg ift prisen ;)
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Helt enig med Bromberg5. Folk er generelt så fokuserede på lavprismærket LG, og alt omkring TV bliver så sammenlignet prismæssigt med netop LG´s billigste.

Jeg tror at det er fordi at LG passer godt til os der ikke er entusiaster, men bare gerne vil have et TV med et godt billede ud af boksen, til bedste bang for the buck.

Udviklingen går så stærkt med elektronik at man i min optik også må forvente et væsentligt tab, allerede ved anskaffelsen. Derudover udfordringen med manglende garanti på ældre dele.

Håber det bedste salg for dig Munch :)   
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 12:33
I glemmer bare hvorfor LG er så billigt. Der spares på kvaliteten af komponenterne, så de ikke holder længere end garantien. En tendens vi også har set ved Samsung. Så billigt i anskaffelse kan let blive for dyrt købt i længden.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af KevinL KevinL skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Helt enig med Bromberg5. Folk er generelt så fokuserede på lavprismærket LG, og alt omkring TV bliver så sammenlignet prismæssigt med netop LG´s billigste.

Jeg tror at det er fordi at LG passer godt til os der ikke er entusiaster, men bare gerne vil have et TV med et godt billede ud af boksen, til bedste bang for the buck.

Udviklingen går så stærkt med elektronik at man i min optik også må forvente et væsentligt tab, allerede ved anskaffelsen. Derudover udfordringen med manglende garanti på ældre dele.

Håber det bedste salg for dig Munch :)   

Du har ganske ret, LG er for hr. og fru Danmark, som synes at de får en masse for pengene  det gør man såmænd også på flere måder.

For mig er der stadig noget Goldstar over LG, selvom de på mange måder har gjort det godt.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 12:44
Nu skal tråden jo ikke smadres helt af kommentar.

Eller måske bare oprette en ren salgs annonce.

Men der er jo masser af LG inde i sådan et TV   Og meget få kan se forskel på oled paneler.

Forstår godt trådstarters ønske om god pris    og med lidt held kan det måske lade sig gøre.

Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 13:05
Der er da vist en enkelt eller to der er kommet med bud, på hvad du kan få for dit tv(måske hvad de vil betale). Men du har meget kategorisk skudt deres bud ned og sat din egen pris et par tusinde over. Så kan da godt forstå du ikke har fået flere bud.
Dit tv er ikke flere penge værd end en køber vil betale. Og da køber allerede ved at du er flere tusinde om ver hvad køber vil give, og at du afviser bud under med henvisning til Lucky Goldflower, hvorfor så komme med et bud.

Just my 2 cents... 

Redigeret af l'Blundt - 11-Maj-2020 kl. 13:11
Mvh. l'Blundt
Til top
peterhansen1982 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2010
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterhansen1982 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 13:50
som sagt kunne være køber men dette holder mig. Ringere smart del end mit nuværende 65" Sony AF8, manglende garanti grundet alder som påvirker min pris er langt under din så svært at finde hinanden. P.S. solgte godt nok 55" LG E6 for 3000 på DBA forrige år, de er ikke helt så dumme som man gør dem til og 12.000 vil bare ende med  at koste dig penge i annoncer da over 5000 koster oprettelse, uden salg.

My 5 cents og held og lykke med salget

Redigeret af peterhansen1982 - 11-Maj-2020 kl. 14:04
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 13:58
Oprindeligt skrevet af l'Blundt l'Blundt skrev:

Der er da vist en enkelt eller to der er kommet med bud, på hvad du kan få for dit tv(måske hvad de vil betale). Men du har meget kategorisk skudt deres bud ned og sat din egen pris et par tusinde over. Så kan da godt forstå du ikke har fået flere bud.
Dit tv er ikke flere penge værd end en køber vil betale. Og da køber allerede ved at du er flere tusinde om ver hvad køber vil give, og at du afviser bud under med henvisning til Lucky Goldflower, hvorfor så komme med et bud.

Just my 2 cents... 
Hvor ser du bud på 8k?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af peterhansen1982 peterhansen1982 skrev:

som sagt kunne være køber men dette holder mig. Ringere smart del end mit nuværende 65" Sony AF8, manglende garanti grundet alder som påvirker min pris er langt under din så svært at finde hinanden. P.S. solgte godt nok 55" LG E6 for 3000 på DBA forrige år, de er ikke helt så dumme som man gør dem til og 12.000 vil bare nede med  at koste dig penge i annoncer da over 5000 koster oprettelse, uden salg.

My 5 cents og held og lykke med salget
Det er helt iorden, jeg søger en køber der lægger vægt på andre ting end smartdelen, som jo alligevel blir forældet i alle TV med tiden. Jeg overlever nok at betale 29kr/md for en annonce på dba.
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 14:57
Hej Munch

Hvor befinder TV'et sig og kan evt. ses?
Medfølger der kvittering?
Er det muligt at anvende soundbarren som centerhøjttaler i en 5.1 konfiguration?

Mvh. Jacob

Til top
l'Blundt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Januar-2018
Sted: Hillewood
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l'Blundt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 15:02
I 3. indlæg er der en vurdering på 8k. Og i 4. indlæg er der vel næsten et bud på 6k.
Mvh. l'Blundt
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2020 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Jamic Jamic skrev:

Hej Munch

Hvor befinder TV'et sig og kan evt. ses?
Medfølger der kvittering?
Er det muligt at anvende soundbarren som centerhøjttaler i en 5.1 konfiguration?

Mvh. Jacob

Det befinder sig i Vejle. Ja til kvittering. Nej til centerhøjttaler. PB sendt.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu