|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkel2048 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2008 Status: Offline Point: 50 |
![]() Sendt: 30-Maj-2008 kl. 07:58 |
Jeg læste bl.a. denne glimrende anmeldelse, men er i tvivl om, jeg kan købe to sæt, hvorefter jeg så kan bruge en modtager fra hvert sæt til at modtage det samme A/V signal (To forskellige TV’er der modtager samme signal ved at købe to sæt)? http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1324&zoneid=1 Dvs. i praksis sige, kan man modtage naboens signal, hvis man køber samme mærke? |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
![]() |
Ja, du kan købe to sæt og anvende dem på den måde du ønsker. Jeg har selv to sæt, dog heldigvis ikke af ovennævnte udgave. Den skilte jeg mig hutrtig af med da den indbyggede tuner er alt for dårlig. Og ja, du kan modtage naboens signal hvis du bor tæt nok på, og det behøver ikke være samme mærke. De fleste sæt sender jo på 2,4 GHZ, så de virker sammen. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |