|
Trådløs Android Auto Adapter. |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du prøvet at google "Android Auto Music App"
Og se hvilke App der har understøttelse for Android Auto?? Det er ikke alle apps der er godkendt til at blive brught når man kører bil. Ja det kan godt være at du skal bruge en anden App og hvad så. Sådanne er det jo når man vælger en producent der ikke vil sørge for at det virker. |
||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som svar på at der ikke er nogen der har sagt at skærmbilledet på infotainment skærmen skulle være en kopi af telefonen. Det troede jeg faktisk lidt, bl.a. baseret på ovenstående. Jeg synes også at der er andre der har sagt noget lignende, men jeg har ikke kigget efter, fordi det er ikke super vigtigt.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, jeg synes netop ikke at jeg komplicerer tingene. Det ville jo netop være enklest og mest ligetil, hvis man bare kunne sætte sin mobil til med kabel og så spille musik på infotainment som om det var en USB hukommelse man havde sat til, samt bruge AA's navigation. Men det kan man altså åbenbart ikke, viser min test - hvorfor jeg enten kan gøre som jeg skrev før, eller finde en musik app, der kan styres via AA.
|
||
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved ikke helt hvem dette indlæg er rettet mod. Jeg har jo ikke valgt en producent der ikke vil sørge for at det virker. Jeg har valgt en bil, der tilfældigvis har AA - som jeg på det seneste er begyndt at bruge lidt - hvorfor disse spørgsmål begynder at dukke op. Andet er der ikke i det.
|
||
Thorvald. |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når du en dag får prøvet AA korrekt, vil du nok finde ud af, at det netop er mere enkelt |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu har jeg installeret Musicolet på min mobil - så må vi se hvordan det gebærder sig på AA.
|
||
Thorvald. |
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Øh jo man kan. Du vælger bare at ignorere den vejledning du får at flere brugere... |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det kan man ikke. I hvert fald ikke med den musikafspiller, der følger med telefonen - så vidt jeg kan se. Jeg ved ikke om der er andre måder at afspille musikken på. I hvert fald er det ikke muligt via infotainment. Hvad er det du mener jeg har overset?
|
||
Thorvald. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du vil køre android auto, finder du den musikafspiller android auto viser på skærmen og bruger den. Starter den ud med at ville afspille podcasts, kan du formodentligt skifte den over til at finde den musik du har lagret på telefonen. Hvis du lagrer musikken på din telefon, kan du så afspilel den på telefonen? Musikafspilleren indbygget i din "radio" kan du ikke bruge via Android auto, da Android Auto er en "forlængelse af din telefon". Klaus
|
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har prøvet at få android auto til at afspille musikfilerne, der er kopieret ind på telefonen, når telefonen er kablet til bilens USB stik. Men det kan man ikke umiddelbart - så vidt jeg kan se. Og ja, musikken spiller ellers fint nok direkte på telefonen, f.eks. via Huawei's egen musik app, som telefonen antageligt er født med.
|
||
Thorvald. |
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for tipset. Redigeret af Thorvald - 12-Maj-2023 kl. 21:04 |
||
Thorvald. |
||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |