recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs Anlæg/Netværk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløs Anlæg/Netværk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs Anlæg/Netværk
    Sendt: 29-Maj-2007 kl. 09:15

Hej Alle sammen..

Jeg er ny i denne HiFi Verden, men da at jeg godt kunne tænke mig at lave følgende håber jeg at nogle kan hjælpe mig..

 

Jeg har en Computer, med masser af musik på, det jeg så gerne vil er at jeg vil koble en skærm eller anden enhed på, så at jeg kan styre og vælge musikken inde fra stuen af, selvom at computeren står inde i soveværelset..

Jeg ved ikk om det skal være en Touch-screen eller hvordan, men håber virkelig at nogle kan hjælpe mig..

På Forhånd Tak :)

Til top
birkholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 241
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 09:29

Velkommen til !

Jeg bruger Noxon2 fra Terratec sammen med Twonky Music. Det fungerer glimrende via wifi. Det tog ca. 5-10 min. fra jeg havde åbnet kassen til jeg kunne høre det første netradio/internetradio. Herefter installerede jeg Twonky på min PC og så kunne jeg vælge musik fra denne også.

Læs evt. lidt mere her : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21304& KW=noxon

Venligst
Birkholm

Til top
kfkv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2006
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 18:35
Og så kan man jo også vælge en netværksharddisk, og dermed have adgang til hele mediesamlingen, uden pc'en er tændt.
------

Mvh Kasper

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2007 kl. 18:39

Kan anbefale en Squeenzebox:

http://www.slimdevices.com/pi_squeezebox.html

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu