|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Chappelle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2006 Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 21-Juni-2009 kl. 12:06 |
|
Hej alle har brug for lidt hjælp. Jeg er lige flyttet og har nu ikke mulighed for at trække et antennekabel til fjernsynet i soveværelset. Kan dette gøres trådløs til en rimelig penge og er der noget specielt i kan anbefale. Jeg har kigget lidt rundt på diverse fora men har ikke rigtig fundet noget nyt omkring dette emne. Hvis jeg bare har overset noget må i undsylde jeg opretter en ny tråd, men har virkelig brug for hjælp så håber I kan hjælpe mig |
||
![]() |
||
montan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Jeg har en trådløs sender/modtager med fjernbetjening til at ligge. Kvaliteten er ret god. Jeg har givet 1000,- for systemet, men du kan få det for 300,-, hvis du er interesseret, da det bare ligger. Vh Michael Århus |
||
![]() |
||
O'Brian ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Hvad er det for et system ?
Mvh |
||
Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B. Philips BDP7500. Philips DFR 9000. Philips SRU 9600. Canton Surround. Beosound 3000. Beolab 8000. PS3-60 GB. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() |
|
Søg på disse 4 udtryk: Trådløs (eller wireless) video sender Trådløs (eller wireless) AV sender Så skulle der gerne dukke masser af hits op, både på Google og her på boardet. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det er sikkert noget sådan der søges. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1324&zoneid=1 |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
montan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
|
Det er præcis det der er blevet linket til ndenfor: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1324&zoneid=1 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |