|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
runo18 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() Sendt: 28-December-2008 kl. 11:03 |
Hej hvilken dims skal man købe til sin Sony Blu ray BDP Sony-S550 for at den kan blive trådløs jeg har internet trådløs i huset men mangler en trådløs dims til afspilleren hvilken en passer til min sony ?
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
![]() |
|
runo18 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 147 |
![]() |
Hvor kan den købes henne i DK ? :-)
|
|
![]() |
|
ilu-dazed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() |
Denne burde også kunne gøre tricket, men er ikke helt sikker måske der er nogen der har prøvet det? |
|
![]() |
|
![]() |
Er der nogen der vil dele ud af deres erfaringer med ovenstående problem stilling ?
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg har prøvet en engang uden de store problemer, men vær opmærksom på at hvis du har et draft N netværk som du forbinder den til, så vil det i mange tilfælde trække hele det trådløse netværk ned på G standarden som denne kører. Dette sker f.eks på min Dlink DIR 655, men f.eks Dlink DIR 855 skulle have flere antenner og kunne køre både G og N samtidigt. Husk at vælg de kanaler du kører på med omhu, så dine naboer ikke forstyrrer dit trådløse netværk.
Redigeret af hedberg - 01-Januar-2009 kl. 17:42 |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
Birkmose ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Hey
Jeg har lige købt en WET54G fra Linksys og sluttet den til min Sony 350'er. Det funker. Jeg fik den for 563,- hos shg.dk Du kan se den her: c=L_Product_C2&childpagename=DK%2FLayout&cid=1125730907757&p age name=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper">Linksys |
|
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
jeg har også en linksys WET54G, den virker perfekt til min bd50. min router er i kælderen og den virker 2 etager oppe uden problemer. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan foregår tilslutningen til husets internet ?
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
der er noget i systemet som skal sættes op. jeg ringede til linksys og så guidede de en antinørd igennem det. det var så selv en tumbe som jeg, kunne forstå det. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Dalixam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Jeg har lige et par ekstra spørgsmål :) Kan man sætte flere enheder til denne boks eller skal man have en boks for hver enhed? Vil gerne have gøre min S550 trådløs og tænkte at jeg ligeså godt kunne sætte min YouSee Samsung til internettet også og de står samme sted, så det ville jo være alletiders, hvis man kunne sætte flere enheder til :) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige kigget på min. og der er kun en udgang, så der kan kun sættes en til direkte. jeg ved så ikke om man kan få en form for fordeler? mon man ikke kan det? så man sætter sådan en til og så fordeler den derfra. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |